Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Nicole en ik zou het gat dichtsmeren (als dat al mag).
Nooit dichtsmeren. Wespen knagen zich een weg naar buiten. Zelfs door kit heen.
Ik heb het als kind ook een keer zien gebeuren. Er zat bij ons een nest boven de achterdeur. Mijn vader smeerde dat ook dicht. Kwamen ze in de keuken eruit. Dan word je niet blij.
Morgen komt een bestrijder kijken wat hij kan doen.

Ja dan zullen ze wel niet zo blij weer tevoorschijn komen en massaal de aanval kiezen ;))

Middag. De trip zit dr bijna weer op. Nog ff een galgemaal Loaded Fritten tijdens het wachten op de trein naar Hengelo. Vertrekt, als t goed is rond 4uur straks.
Nou dat 4u vertrekken is dus een uur later geworden. De originele trein viel uit. Dus snel wat regelen bij DB info en ni in de ice naar Hannover en dan met de Regional naar Rheine waar onze zoon ons ff afhaalt anders moeten we 2u in de bus tot Hengelo. Heerlijk dat OV in Duitsland.

Avond Albert en goede reis verder nog.

Nooit dichtsmeren. Wespen knagen zich een weg naar buiten. Zelfs door kit heen.
Ik heb het als kind ook een keer zien gebeuren. Er zat bij ons een nest boven de achterdeur. Mijn vader smeerde dat ook dicht. Kwamen ze in de keuken eruit. Dan word je niet blij.
Morgen komt een bestrijder kijken wat hij kan doen.
Gewoon foto van john naast holletje hangen wedden dat de wespenfamilie vrijwillig verhuist .

Gewoon foto van john naast holletje hangen wedden dat de wespenfamilie vrijwillig verhuist .
Dat had ze eerder moeten bedenken want dan was het nooit gebeurt :DD :DD

Avond Stefan.

Hoi Stefan, hoe gaat ie daar?

Hier gaat alles prima en bij jullie

Avond.

Hele dag beroerd. Gisteren wat verkeerds gegeten vermoed ik.
Nu gaat het weer een beetje. Zojuist 2 pcm en dan om 9 uur naar bed.
Morgen weer gewoon op de zaak.

Moge binnenkomers. Vandaag hier 24 graden en dan weer naar 13 graden.

Goedemorgen.

Ik voel me wel weer goed nu, alleen nog wat moe.
Maar we gaan ervoor.
Lekkere warme douche en 2pcm en vroeg naar bed, werkt meestal wel.

Moge Hans en we maken ons hier op voor een erg natte middag :DD

Ik zeg alvast middag allemaal. Tijd voor een broodje denk ik.

Goedemiddag Stefan, en natuurlijk ook voor de anderen.

Goedemiddag, de eerste werkdag zit er al weer op. Waren rond kwart voor 11 gisteravond weer thuis, met dank aan de lieve zoon die wel even naar Rheine wilde komen om ons op te halen daar. Weinig tijd om bij te komen van het heerlijke weekend want vanmorgen alweer om 6u van bed om te gaan werken. Nu lekker de hele middag vrij om te genieten van het heerlijke weer. Beetje de hobby aandacht geven vooral.

Middag binnenkomers. Ja hier is het mooie weer bijna ten einde want er staat ons vanaf 5 uur een vracht regen te wachten en donderdag nog maar 11 graden.

Ach beetje regen is wel goed voor de tuin.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan