Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

als je IQ van Belgie en Nederland wil omhoog brengen met 1 oplossing dan is dat alle belgische limburgers deporteren naar Nederland . Zo verhoog je het IQ in beide landen .
Ik trek mij hier niks van aan, ben toch geen zuivere limburger.

Mogge deze Koningsdag vanuit een mistig Zuidbroek. Heerlijk geslapen in een hotel met een Toekan op het dak. Zo een uitgebreid ontbijt wegwerken en straks ff bezoek bij de schoonouders in Ten Boer.

Moge Albert en dat hotel ken ik en daar hebben we regelmatig overnacht en dat is een prima en netjes hotel verder.

Ja je kan na het opstaan je buik inderdaad rond eten. En stiekem een broodje meenemen als je wil ;))

Goedemorgen,
vanmorgen al vroeg bij de L*dl. 2 Kledingrekken, euh orchideeënophangsystemen, gekocht :DD

Nou de koningsmarkt hier in het buurtcentrum was 3x niks. Gymzaal was half leeg en wat er stond was kinderkleding.

Avond Albert. Geen nachtje Zuidbroek eraan vastgeplakt?

Ja soms is het wel lekker hoor. Het moet geen gewoonte worden ;))

Er zijn goedkopere hobby s denk ik :DD :DD

Goedenavond.

Eerste werkdagje zit er weer op. Man ik ben kapot. Niet van het werk hoor.
Vanacht maar 3 uur geslapen. Om 3 uur ‘s nachts een andere kamer geregeld bij de nachtportier. Sommige lui houden echt geen rekening met anderen…
Kwamen om 1 uur ‘s nachts met genoeg lawaai aan. Dan ook nog een blauwtand speaker aangezet met poekie pakkie muziek.
En dan steeds het balkon op, en met de deur slaan.
Eerst denk je nog, die gaan toch zo wel slapen……

Moge slaapkoppen. De zon schijnt alweer en we gaan lekker MotoGP kijken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan