als je IQ van Belgie en Nederland wil omhoog brengen met 1 oplossing dan is dat alle belgische limburgers deporteren naar Nederland . Zo verhoog je het IQ in beide landen .Of nog Zuidelijker over de grens![]()
![]()
![]()
als je IQ van Belgie en Nederland wil omhoog brengen met 1 oplossing dan is dat alle belgische limburgers deporteren naar Nederland . Zo verhoog je het IQ in beide landen .Of nog Zuidelijker over de grens![]()
![]()
![]()
Ik trek mij hier niks van aan, ben toch geen zuivere limburger.als je IQ van Belgie en Nederland wil omhoog brengen met 1 oplossing dan is dat alle belgische limburgers deporteren naar Nederland . Zo verhoog je het IQ in beide landen .
Goed hotel. Mega grote kamer. En het ontbijt is geweldig uitgebreid.Moge Albert en dat hotel ken ik en daar hebben we regelmatig overnacht en dat is een prima en netjes hotel verder.
1 nacht was genoeg. En de vrouw moet morgen werken… dus rustig wakker worden en uitgebreid ontbijten gaat dan niet lukken.Avond Albert. Geen nachtje Zuidbroek eraan vastgeplakt?
Waarom niet albert moet zich stilaan beginnen voorbereiden op zijn pensioen dan er 300 % van profiterenJa soms is het wel lekker hoor. Het moet geen gewoonte worden![]()
Je bedoeld waarschijnlijk ieder morgen om 8 uur aan AH te staan ?Er zijn goedkopere hobby s denk ik![]()
![]()
Ja, typisch van der Valk. Erg goede kamers.Goed hotel. Mega grote kamer. En het ontbijt is geweldig uitgebreid.
Noodzakelijk dingen gaan door Stefan.Je bedoeld waarschijnlijk ieder morgen om 8 uur aan AH te staan ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.