Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, vandaag een dag met een lach en een traan. Vanmorgen de uitvaart van onze oom. En ook is onze zoon jarig, wordt vandaag 21. We proberen er maar een fijne dag van te maken.

Moge Albert. Van harte met jullie zoon en sterkte ook natuurlijk bij de uitvaart.

Middag. Nog een paar uur. En dan alweer een lang weekend. Maandag 5mei vrije dag volgens onze Grafi-media cao. Elk jaar is het voor ons een vrije dag

Middag Albert. Ja veel zal maandag gesloten zijn.

Hier vandaag vrije dag en morgen heb ik verlof genomen lekker lang weekend

Goedemiddag,heerlijk temperatuurtje ik hou hier wel van, jammer dat het nog maar een dag of 2 gaat duren. Zondag de winterjas weer aan.

Middag Albert en overmorgen nog 18 bij jou maar dan krijgen we 2 weken lekker wat verkoeling. Boven draaien de coolers alweer.

Goedemiddag,heerlijk temperatuurtje ik hou hier wel van, jammer dat het nog maar een dag of 2 gaat duren. Zondag de winterjas weer aan.
Ik weet niet hoe het bij jullie wordt maar hier gaat zaterdag veel regen vallen, hopelijk 's nachts.
Vannacht wordt het een warme nacht zag ik net, blijven de orchideeën buiten hangen/staan. Scheelt gesleep.

Gister was de zoon jarig en 21 geworden. Hij had zn cadeau in 8uurtjes in elkaar gezet
IMG_7953.jpegIMG_7954.jpeg

Leuk ding en dat is erg snel in 8 uur denk ik Albert.

Avond allemaal.

Jeetje dat is erg veel en ik denk dat ik er 8 weken over zou doen :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan