Goedemorgen deze vrije vrijdag. Straks even wat hout en ander overbodige rommel in de auto om naar de stort te brengen. En voor de rest vd dag wat aquarium onderhoud en ander snoeiwerk bij mn overige diertjes.
Is spijtig genoeg altijd zo kijk je er tijdje naar uit om op vakantie te gaan en is zo weer voorbij .Goedemorgen
Wat gaat de tijd snel zeg. Zo ga je op vakantie en voor je het weet is de vakantie weer om😳
Komt vast door het magische Vaassense kraanwaterSchattig JW en ze lijken sprekend op je hoor![]()
Dat zou kunnen want ik herkende er ook iets van Jessica inAvond
Komt vast door het magische Vaassense kraanwater![]()
Arme Jessica 🤣Dat zou kunnen want ik herkende er ook iets van Jessica in![]()
![]()
Goedeavond
Ja je kan wel nagaan dat ik destijds in Vaassen m n ogen uitkeek en ik dacht op welke planeet ben ik beland.Arme Jessica 🤣
![]()
Och jee, jij hebt Vaassen dus nog nooit bezochtAls je van een hunnebed naar een modern dorp gaat kijk je natuurlijk de ogen uit .
Van het luie leven nog wel, dan zal ik vandaag maar extra heanig an doen danMogge heren van het luie leven.
Nog langzamer? Ik doe altied heanig an in t weekend. Plan het meestal deur de wek hen de klussies.Van het luie leven nog wel, dan zal ik vandaag maar extra heanig an doen dan![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.