AquaJantje
Well-known member
Voor mij of voor John?Kwestie van de lat niet te hoog te leggen Albert .

Voor mij of voor John?Kwestie van de lat niet te hoog te leggen Albert .
Ik ben slecht in hoogspringen JW.Voor mij of voor John?![]()
Jan-Willem als ik John als maatstaaf neem dan leg ik de lat niet te hoog voor jou en alle andere nederlanders .Voor mij of voor John?![]()
Kun je zien dat je me toch nog slecht kentJan-Willem als ik John als maatstaaf neem dan leg ik de lat niet te hoog voor jou en alle andere nederlanders .
Hahaha dan zijn we met tweeIk ben slecht in hoogspringen JW.
Middag allemaal.
Nou daar ga ik een dagje over nadenken en dan mag je tot die tijd zelf je conclusies trekkenik herhaal mezelf :lat niet te hoog leggen .
Ik herhaal John : Je kent me niet zo goed .
Ik herhaal John nogmaals : J-W ik ben slecht in hoogspringen
Je bevestig toch gewoon wat ik zeg of zie ik dat verkeerd ?
Lukt het al met denken?Nou daar ga ik een dagje over nadenken en dan mag je tot die tijd zelf je conclusies trekken![]()
![]()
Is naar de HA had stekende koppijnGoedenavond
Lukt het al met denken?![]()
Avond John.Goedemiddag
Ik heb een poging gedaan maar ik ben vergeten maar mn potje hersencellen staatLukt het al met denken?
Waarom zeg je niks tegen J-W ??Moge heren.
Als je mij als dame had aan gesproken, dan had ik me pas echt zorgen gemaaktDie valt ook onder heren he![]()
![]()
Ja ok maar ik zal niet verklappen dat je net als mij in het weekend wel vaak op pumps loopt JWAls je mij als dame had aan gesproken, dan had ik me pas echt zorgen gemaakt![]()
Oh je moet kunnen zijn wie je bent ( is toch zo tegenwoordig )Als je mij als dame had aan gesproken, dan had ik me pas echt zorgen gemaakt![]()
Herstel, op jouw pumps. Dat is toch een verschil. Ik blijf het rotdingen vinden en bewonder jedat je er de rest van de week op looptJa ok maar ik zal niet verklappen dat je net als mij in het weekend wel vaak op pumps loopt JW![]()
![]()
Ja dat klopt maar ondanks alles draag je ze toch en dat getuigd ervan dat je op die momenten een echte dame bentHerstel, op jouw pumps. Dat is toch een verschil. Ik blijf het rotdingen vinden en bewonder jedat je er de rest van de week op loopt![]()
Met jouw als vrouwelijk voorbeeld moet dat toch wel lukkenJa dat klopt maar ondanks alles draag je ze toch en dat getuigd ervan dat je op die momenten een echte dame bent![]()
Ho, ho, ho, ik heb maat 41 en JW heeft er wel wat pijn voor over hoor.In deze woke tijd mag je zijn wie je wil zijn .
Als raad kan ik wel meegeven om elk jullie eigen pumps te kopen , moet wel pijnlijk zijn voor J-W om telken die maat 39 aan zijn voeten te doen
Je zou voor minder naast je pumps lopen 😀 😀Ik heb maat 45, dus dat zit idd wel wat krapjes![]()
Tenen intrekken dusIk heb maat 45, dus dat zit idd wel wat krapjes![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.