Avond Albert.
Ja en in dat geval gaat eerst het salaris van de MP flink omhoogNieuwe roeping naast aquaforum in goede banen leiden ook nog Nederland in goede banen leiden .
John's slogan : Eigen zakken eerst vullen . Zal niet populair overkomen maar je zal wel de enige politieker zijn die de waarheid spreekt .Ja en in dat geval gaat eerst het salaris van de MP flink omhoog![]()
![]()
![]()
Ja ik kom er wel voor uit natuurlijk want zoiets moet niet stiekem gaanJohn's slogan : Eigen zakken eerst vullen . Zal niet populair overkomen maar je zal wel de enige politieker zijn die de waarheid spreekt .
Dat is het enige positieve wat er het afgelopen jaar uitgekomen is.Moge binnenkomers. Einde kabinet als ik het goed lees.
John ga lijst starten en hij zoekt nog mensen om mee op de lijst te staan . Ben jij kandidaat ??Dat is het enige positieve wat er het afgelopen jaar uitgekomen is.
De blonde kleuter is opgehoepeld. Kreeg zijn 10 snoepjes niet. Jankerd.
De enige lijst die John maakt, is er een met oa kroketten, panggang kip, ijs en muggenlarven.John ga lijst starten en hij zoekt nog mensen om mee op de lijst te staan . Ben jij kandidaat ??
Jij bent ervaren dus wellicht is er een functie voor je vrij.Ik zie je al zitten in het parlement tombola lootjes oprollen in opdracht van John .
Ik heb me vandaag kapot gezweet, dus warm was de up zekerAvond JW en heb je al een warming up gedaan voor morgen?
Ik heb me vandaag kapot gezweet, dus warm was de up zeker![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.