Friesian
Well-known member
Morgen allemaal.
Net als in F1 en voetbal, de ploeg met het meeste geld krijgt de meeste prijzen. Het was een tijdje JumboVisma, en nu is het UAE. Meeste geld, dus kun je de sterkste ploeg vormen. Daarom gaat mijn sympathie toch naar de iets mindere teams uit bij t wielrennen.Mooie rit en mooie overwinning van Pogi.
Tja ik snap die redenatie wel en dat is in alle sport zo bijna maar ja dan zou je ook eerder fan moeten zijn bij de F1 van een minder rijk team en niet van Red BullNet als in F1 en voetbal, de ploeg met het meeste geld krijgt de meeste prijzen. Het was een tijdje JumboVisma, en nu is het UAE. Meeste geld, dus kun je de sterkste ploeg vormen. Daarom gaat mijn sympathie toch naar de iets mindere teams uit bij t wielrennen.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/d...es-en-o-a-visma-lease-a-bike-in-grote-rondes/
Daarom ben jij fan van Ferrari zeker. 🙂Tja ik snap die redenatie wel en dat is in alle sport zo bijna maar ja dan zou je ook eerder fan moeten zijn bij de F1 van een minder rijk team en niet van Red Bull![]()
En dat noem jij een druk dagje? Ik noem dat relaxen..Moge Albert. Klusjes hier klaar want het wordt een drukke dag met de MotoGP en de Tour.
Nee joh want ik ga er altijd zo in op dat ik nog vermoeider ben na afloop dan de coureurs of rennersEn dat noem jij een druk dagje? Ik noem dat relaxen..
Vergeet niet om af en toe iets te drinken . Als je te weinig drinkt kan je kramp krijgen en we zouden niet willen dat je kramp krijgt terwijl je op knopje van de afstandbediening drukt .Nee joh want ik ga er altijd zo in op dat ik nog vermoeider ben na afloop dan de coureurs of renners![]()
Nee geintje, lekker voor de buis hangen inderdaad en vanmiddag kapsalon erbij en dan komen we de dag wel door hoor.
Kijk ik waardeer goede tips van mn vriendenVergeet niet om af en toe iets te drinken . Als je te weinig drinkt kan je kramp krijgen en we zouden niet willen dat je kramp krijgt terwijl je op knopje van de afstandbediening drukt .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.