Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Als meeste mensen na 2 maand geen pensioen meer krijgen gaan die toch aan de alarmbel trekken . Die man is jou gebuur zeker John die zal ook teruggetrokken in een hunnebed wonen .

Ja ze maken niet bekend hoe het is gebeurt maar de beste man was al 70 dus zou al lang pensioen moeten hebben.

staat er toch a 10 jaar . Eerst vermist dan daarna na x aantal jaar officieel dood verklaard . Hier in Belgie doe je er langer over om dat statuut te verkrijgen , maar daar zijn ook een heel pak nadelen aan en hebben ze de wet aangepast voor enkele speciale gevallen .

Ja dat weet ik Stefan maar hij had al enige jaren dus recht op zn AOW en zal dat ook niet hebben gehad dus hoe dat zit weet ik niet. Ze hebben verder geen info prijsgegeven behalve dat ie dood was verklaard.

Ik lees dat het aan het licht kwam door een andere instantie dus ja misschien dacht ie opeens waar is mn AOW toch.

Middag, kibbeling gegeten als lunch. Smaakte weer prima. Lido ververs, en mn minikikkers voorzien van springstaartjes en fruitvliegjes.
Nieuwe voorraad bezorgd door PostNL en daar kan ik zelf weer nieuwe kweek mee opzetten zodat ik in de vakantie een pot met vliegjes in de bakken kan leggen als we weg zijn. Gelijk bij het opzetten vd kweek voeg ik er ook NoMite aantoe tegen mijten.

Ze doen weinig voor elkaar onder:

• UAE Team Emirates: €55-60 miljoen
  • Ineos Grenadiers: €50-55 miljoen
  • Jumbo-Visma: €50-55 miljoen

Net als in F1 en voetbal, de ploeg met het meeste geld krijgt de meeste prijzen. Het was een tijdje JumboVisma, en nu is het UAE. Meeste geld, dus kun je de sterkste ploeg vormen. Daarom gaat mijn sympathie toch naar de iets mindere teams uit bij t wielrennen.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/d...es-en-o-a-visma-lease-a-bike-in-grote-rondes/
Tja ik snap die redenatie wel en dat is in alle sport zo bijna maar ja dan zou je ook eerder fan moeten zijn bij de F1 van een minder rijk team en niet van Red Bull;))

Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk. Om drie uur heb ik al spinazie met cordon blue gegeten maar ja ik heb alweer trek dus nu tijd voor wat friet met sate.

Tja ik snap die redenatie wel en dat is in alle sport zo bijna maar ja dan zou je ook eerder fan moeten zijn bij de F1 van een minder rijk team en niet van Red Bull;))
Daarom ben jij fan van Ferrari zeker. 🙂
IMG_0060.jpeg

Ik ben niet een echte Ferrari fan maar destijds wel van Schumacher en Vettel maar ja die rijden er beide niet meer. Momenteel heb ik meer iets met Piastri wat niet zegt dat ik een Mc Laren fan ben. Ik ben niet echt van van een MotoGP team of F1 team maar meer van de rijders.
Het kan me niet veel jeuken waar bv Marquez rijdt en ik was eb ben fan van hem ongeacht op welk merk hij rijdt.

Dat lijste met vermogen in de F1 is ook niet alles zeggend want de teams moeten binnen een bepaald budget blijven en dat is ergens rond de 135 miljoen dacht ik.
Maar ja in de sport draait tegenwoordig wel veel/soms alles om de poen.

Alles draait om centjes wie de meeste heeft zal meestal ook het beste team hebben door alle sporten heen . Af en toe eens een verrassing maar op het eind .....
Ik geniet van de talenten die we hebben welke sport dan ook . In wielerrennen geniet ik best van Pogi , M VDP , V.Aert enz het ploegenspel , de tactiek .
Formule 1 heb je 19 toptalenten en 1 zoon v/d papa en tussen die toptalenten zit mensen met extra talent zoals Max , maar ik kan evengoed van Norris en Piastri genieten .
In voetbal draait ook alles maar om het geld , maar daar vind ik het grootste probleem de supporter die denkt dat hij aandeelhouder is . De supporters daar beginnen vanaf IQ -150 tot 100 of zoiets .

Avond Stefan en alles draait inderdaad veelal om de centen. Zelf in het darten worden al belachelijke prijzen betaald aan de winnaar van een WK.
Daar moet een ander tientallen jaren voor werken vaak. Maar ja de wereld is veranderd en dat draaien we niet zomaar terug.

En dat noem jij een druk dagje? Ik noem dat relaxen..
Nee joh want ik ga er altijd zo in op dat ik nog vermoeider ben na afloop dan de coureurs of renners :DD :DD
Nee geintje, lekker voor de buis hangen inderdaad en vanmiddag kapsalon erbij en dan komen we de dag wel door hoor.

Nee joh want ik ga er altijd zo in op dat ik nog vermoeider ben na afloop dan de coureurs of renners :DD :DD
Nee geintje, lekker voor de buis hangen inderdaad en vanmiddag kapsalon erbij en dan komen we de dag wel door hoor.
Vergeet niet om af en toe iets te drinken . Als je te weinig drinkt kan je kramp krijgen en we zouden niet willen dat je kramp krijgt terwijl je op knopje van de afstandbediening drukt .

Mooie sprintrace en Marquez verstuurd zich in bocht 1 maar vanaf de vijfde plek pakt ie toch nog op het nippertje de overwinning.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan