Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond.
Paksoi werd hier met luid gejuich ontvangen :Dk
20251211_185430.jpg

Goedenavond

Ik zit te wachten op een pakje via BOL. Trunkrs is de koerier 😡 Die bezorgen tot 22.30 uur en als ik de track en trace moet geloven gaat het inderdaad erg laat worden.
Als ik geweten had dit dit bedrijf met Trunkrs zou verzenden had ik niet besteld, heb niet zo'n beste ervaringen met Trunkrs en dat tijdstip... Jullie hen als eens aan de deur gehad?

Van de week Dragonfly via Amazon, ook een nieuwe speler op de markt. Bij Trustpilot een schitterende 1,6 sterren. Hier verliep gelukkig alles goed.

Goedenavond

Ik zit te wachten op een pakje via BOL. Trunkrs is de koerier 😡 Die bezorgen tot 22.30 uur en als ik de track en trace moet geloven gaat het inderdaad erg laat worden.
Als ik geweten had dit dit bedrijf met Trunkrs zou verzenden had ik niet besteld, heb niet zo'n beste ervaringen met Trunkrs en dat tijdstip... Jullie hen als eens aan de deur gehad?

Van de week Dragonfly via Amazon, ook een nieuwe speler op de markt. Bij Trustpilot een schitterende 1,6 sterren. Hier verliep gelukkig alles goed.
Nog nooit van gehoord. Dat is toch ook geen tijdstip meer om te bezorgen.

Nou eigenlijk wil ik zo laat de deur niet meer open doen, maar wie zegt dat ze dan morgen eerder komen. Ook fijn voor de buren. Slaan mijn honden aan en die van de buren wellicht ook. Ligt kindje te slapen.

Hier ook eens geweest, keurig op tijd maar bleek in de brievenbus te passen. Erin gestopt en NIET aangebeld! En ik maar wachten. Krijg ik een half uur later een email met een foto van mijn voordeur “als bewijs” dat er bezorgd was. Eikel!

Hier ook eens geweest, keurig op tijd maar bleek in de brievenbus te passen. Erin gestopt en NIET aangebeld! En ik maar wachten. Krijg ik een half uur later een email met een foto van mijn voordeur “als bewijs” dat er bezorgd was. Eikel!
1765483633166.png

Avond, Trunks heeft hier wel eens bezorgd. Netjes op tijd hier
Hier een SSD voor de deur neer gesmeten en het onbeheerd achter gelaten. Had nochtans een bewijs van bezorging moeten vragen maar dat was blijkbaar niet belangrijk.

Morgenmiddag weer de jaarlijkse icd controle in ziekenhuis, hartfilmpie, check bij icd technicus en gesprekje bij de cardioloog. Al met al 3 kwartiertjes als ze een beetje op tijd zijn.

Morgenmiddag weer de jaarlijkse icd controle in ziekenhuis, hartfilmpie, check bij icd technicus en gesprekje bij de cardioloog. Al met al 3 kwartiertjes als ze een beetje op tijd zijn.
Spannend weer!

Morgen John! Je bent er weer vroeg bij!

Moge Henny en ja ik zit alweer aan de koffie.

Mogge, paar jerrycans gescoord van 20 liter, zo even het apparaat op een plaat bevestigen om gemakkelijker weg te zetten. Maar eerst kaartjes scoren voor Mumford en Sons in Stadspark naast John..

Moge Albert en ik had nog nooit van die groep gehoord.

Nou het is niet mijn smaak Albert en ik hoor liever Alphaville of OMD en JM Jarre.

Middag allemaal.

Je blijft hangen in de 70s/80s John… beetje meegaan met de tijd is niet fout hoor.
In de 80 s en 90 s maakten ze nog goede muziek ja maar dat hoor je niet veel meer ;)k .
Scooter is ook goede muziek. Ik hou wel van wat techno en rave.

niet mijn soort muziek..

Zo broodje gegeten, even douchen na een ochtendje licht zweten en over een uurtje even naar ziekenhuis voor de controles.

In de 80 s en 90 s maakten ze nog goede muziek ja maar dat hoor je niet veel meer ;)k .
Scooter is ook goede muziek. Ik hou wel van wat techno en rave.
Geef mij maar de 70 s

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: frog
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan