Nog nooit van gehoord. Dat is toch ook geen tijdstip meer om te bezorgen.Goedenavond
Ik zit te wachten op een pakje via BOL. Trunkrs is de koerier 😡 Die bezorgen tot 22.30 uur en als ik de track en trace moet geloven gaat het inderdaad erg laat worden.
Als ik geweten had dit dit bedrijf met Trunkrs zou verzenden had ik niet besteld, heb niet zo'n beste ervaringen met Trunkrs en dat tijdstip... Jullie hen als eens aan de deur gehad?
Van de week Dragonfly via Amazon, ook een nieuwe speler op de markt. Bij Trustpilot een schitterende 1,6 sterren. Hier verliep gelukkig alles goed.
Nou eigenlijk wil ik zo laat de deur niet meer open doen, maar wie zegt dat ze dan morgen eerder komen. Ook fijn voor de buren. Slaan mijn honden aan en die van de buren wellicht ook. Ligt kindje te slapen.Nog nooit van gehoord. Dat is toch ook geen tijdstip meer om te bezorgen.
Hier ook eens geweest, keurig op tijd maar bleek in de brievenbus te passen. Erin gestopt en NIET aangebeld! En ik maar wachten. Krijg ik een half uur later een email met een foto van mijn voordeur “als bewijs” dat er bezorgd was. Eikel!Nog nooit van gehoord. Dat is toch ook geen tijdstip meer om te bezorgen.
Hier ook eens geweest, keurig op tijd maar bleek in de brievenbus te passen. Erin gestopt en NIET aangebeld! En ik maar wachten. Krijg ik een half uur later een email met een foto van mijn voordeur “als bewijs” dat er bezorgd was. Eikel!
Hier een SSD voor de deur neer gesmeten en het onbeheerd achter gelaten. Had nochtans een bewijs van bezorging moeten vragen maar dat was blijkbaar niet belangrijk.Avond, Trunks heeft hier wel eens bezorgd. Netjes op tijd hier
Spannend weer!Morgenmiddag weer de jaarlijkse icd controle in ziekenhuis, hartfilmpie, check bij icd technicus en gesprekje bij de cardioloog. Al met al 3 kwartiertjes als ze een beetje op tijd zijn.
Mwah, valt mee toch? Maar ik zal het je morgenmiddag laten weten hoe spannend het was.Spannend weer!

Keer vaker de radio aan John…Moge Albert en ik had nog nooit van die groep gehoord.
Je blijft hangen in de 70s/80s John… beetje meegaan met de tijd is niet fout hoor.Nou het is niet mijn smaak Albert en ik hoor liever Alphaville of OMD en JM Jarre.
Middag allemaal.
In de 80 s en 90 s maakten ze nog goede muziek ja maar dat hoor je niet veel meerJe blijft hangen in de 70s/80s John… beetje meegaan met de tijd is niet fout hoor.
.Geef mij maar de 70 sIn de 80 s en 90 s maakten ze nog goede muziek ja maar dat hoor je niet veel meer.
Scooter is ook goede muziek. Ik hou wel van wat techno en rave.
Keer vaker de radio aan John…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.