Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dankjewel alweer een jaar er bij ๐Ÿค”al voel ik me niet anders als gister met mijn 36 ๐Ÿค”๐Ÿ˜‰๐Ÿค”
Um 63 bedoel ik ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚
Gefeliciteerd!

Goeiemiddag.
Was weer gezellig om over visjes en andere beestjes te kletsen bij Elise.
Wat aquariumspulletjes gekregen en garnaaltjes.
En lekkere vlaai gegeten.
Volgende keer weer in Schinveld.๐Ÿ˜Š

Hoe bevalt een slowcooker? Gebruik je hem vaak? Mijn zus overweegt om er 1 te kopen.
Hij/zij bevalt prima, t is onze 2e. Hadden een kleine, maar vorig jaar een grotere aangeschaft. Heerlijk en makkelijk. Smorgens vullen en aanzetten en savonds lekker smullen. Snert gaat prima, maar hachee en pulled chicken enzo ook. Mn zusje gebruikt m ook wel voor gewone soep en andere zaken,

Hoe bevalt een slowcooker? Gebruik je hem vaak? Mijn zus overweegt om er 1 te kopen.
Mag ik inhaken? Wat Albert al schreef. En het vlees wordt enorm mals.
Nadeel of niet, je ruikt a uren van te voren je maaltijd en dat kan erg hongerig maken :DD

Mag ik inhaken? Wat Albert al schreef. En het vlees wordt enorm mals.
Nadeel of niet, je ruikt a uren van te voren je maaltijd en dat kan erg hongerig maken :DD
Dat kan ik alleen maar beamen je loopt de hele dag met honger rond zo lekker vooral draadjesvlees zo lekker mals

Nou wij hebben er ook een en zelfs ik kon er iets in klaarmaken dus dat zegt genoeg. Hachee is de favoriet.

Nou wij hebben er ook een en zelfs ik kon er iets in klaarmaken dus dat zegt genoeg. Hachee is de favoriet.
Door Jes ben ik ook begonnen met een slowcooker. Nou is mijn slowcooker eigenlijk een multicooker. Ik kan er bv ook eerst het vlees in aanbraden als ik zelf een bolognesesaus maak. Ik gebruikte hem ook wel voor een grote hoeveelheid rijstepap, maar sinds ik een Instantpot erbij heb (hogedrukpan) gebruik ik daar de slowcooker niet meer voor.
Mmmmmm pindakip uit de slome, echt lekker! De kip druk je bij wijze van spreken stuk met je tong, zo mals.

Laatst bewerkt:
Slaap lekker John
Iedereen bedankt voor de verjaardag wensen fijne avond iedereen

Hoop sneeuw weer onderweg gehad bah bah.
Maar we zijn weer thuis ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

Moge allemaal en hier is er geen sneeuw bijgevallen vannacht.

Nou onze tobclubs liggen beide uit de CL maar ja ze hebben daar ook weinig te zoeken gelet op hun kwaliteiten.

Mogge. PSV had de eerste pot moeten winnen. Maar ja. had schiet je niks mee op.

Op t werk alweer. Door de sneeuw gereden. Toch weer een paar cm hier bij -2 dus dat is zo niet weg. Laatste donderdag tot half 3. Vanaf volgende week heb ik op donderdag na 12u al weekend.

Moge Albert en hier is er vannacht niks gevallen en vanaf morgen dooi overdag dus dan is het ook vrij snel weg.

Goeiemorgen. Hier een heel dun laagje sneeuw.

Sneeuwt hier nog steeds bij mn werk. Geen dikkde vlokken overigens. Maar nog steeds onder nul.

Middag allemaal en hier al enkele uren droog.
Nou vanaf morgen overdag weer boven nul en oplopend tot max 3-4 graden.

En hier sneeuwt het nog lekker door nog een droog moment gehad sinds 7u vanmorgen. en de temp blijft hier volgens de verwachting/voorspelling rond het vriespunt of iets dr boven.

Ja als het niet vriest dan smelt het vaak ook vrij snel weer weg.
Dat hadden wij eergister ook toen het uren sneeuwde.

Goedemorgen

Krijg jij toch nog een winterse dip @Fozzy
Fijn voor je dat je vanaf volgende week op de donderdag nog wat eerder stoppen mag.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan