Gefeliciteerd!Dankjewel alweer een jaar er bij ๐คal voel ik me niet anders als gister met mijn 36 ๐ค๐๐ค
Um 63 bedoel ik ๐๐
Gefeliciteerd!Dankjewel alweer een jaar er bij ๐คal voel ik me niet anders als gister met mijn 36 ๐ค๐๐ค
Um 63 bedoel ik ๐๐
Hoe bevalt een slowcooker? Gebruik je hem vaak? Mijn zus overweegt om er 1 te kopen.Middag. Lekkere snert hoor na 7u in de slowcooker.
Hij/zij bevalt prima, t is onze 2e. Hadden een kleine, maar vorig jaar een grotere aangeschaft. Heerlijk en makkelijk. Smorgens vullen en aanzetten en savonds lekker smullen. Snert gaat prima, maar hachee en pulled chicken enzo ook. Mn zusje gebruikt m ook wel voor gewone soep en andere zaken,Hoe bevalt een slowcooker? Gebruik je hem vaak? Mijn zus overweegt om er 1 te kopen.
Om te beginnen je pincode en misschien kun je gelijk dan een bakje snert langsbrengenJa wat moet jeโฆ ๐

Je krijgt geen van beide snotaap.Om te beginnen je pincode en misschien kun je gelijk dan een bakje snert langsbrengen![]()
![]()
Mag ik inhaken? Wat Albert al schreef. En het vlees wordt enorm mals.Hoe bevalt een slowcooker? Gebruik je hem vaak? Mijn zus overweegt om er 1 te kopen.

Uiteraard!Mag ik inhaken?
Zal het doorgeven.Dat kan ik alleen maar beamen je loopt de hele dag met honger rond zo lekker vooral draadjesvlees zo lekker malsMag ik inhaken? Wat Albert al schreef. En het vlees wordt enorm mals.
Nadeel of niet, je ruikt a uren van te voren je maaltijd en dat kan erg hongerig maken![]()
Door Jes ben ik ook begonnen met een slowcooker. Nou is mijn slowcooker eigenlijk een multicooker. Ik kan er bv ook eerst het vlees in aanbraden als ik zelf een bolognesesaus maak. Ik gebruikte hem ook wel voor een grote hoeveelheid rijstepap, maar sinds ik een Instantpot erbij heb (hogedrukpan) gebruik ik daar de slowcooker niet meer voor.Nou wij hebben er ook een en zelfs ik kon er iets in klaarmaken dus dat zegt genoeg. Hachee is de favoriet.
Fijne collega's heb jijDank je. Collegaโs vonden het al jammer dat ik er nu nog wel ben tot 1430

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.