Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja hier nog een ijsbaan en vanaf 2 uur geen code rood meer maar ik hoor al op tv dat het dan 0 graden is en zo n ijzellaag niet zomaar weg is en met de vorst tegen de avond vriest het zo weer op. We zitten denk ik nog wel 24 uur binnen.

Ik wilde Thea vragen om wat boodschappen voor me langs te brengen maar ja...................................:DD:DD

Haha ja verstandig en ik zag net hier al een buurman op schaatsen met zn kind de straat doorgaan.
Overmorgen 2 graden en zaterdag 7 zelfs en de 14 dgn erna 4 graden maar ja dat heb ik niet van mn glazen bol.
Middag. Dat jij nog niet gesolliceerd heb bij RTV Noord of KNMI want het houdt je wel bezig. Weeehutje in de tuin en we hebben een nieuwe Jannes uit Roodeschool of Pelleboer. 😉

Middag. Dat jij nog niet gesolliceerd heb bij RTV Noord of KNMI want het houdt je wel bezig. Weeehutje in de tuin en we hebben een nieuwe Jannes uit Roodeschool of Pelleboer. 😉
Nee het houdt me niet bezig maar ja zet je de tv aan dan zie je de beelden en klik je op nu.nl dan zie je het ook dus je kan er niet om heen denk ik.
Verder ligt het leven hier zo goed als stil. Scholen dicht, geen aanvoer winkels en veel bedrijven dicht en zelfs het martini ziekenhuis deels.
Dus ja je moet wel blind zijn om het niet te zien of te lezen:DD:DD

Ik heb het hier ook gedelegeerd
Verstandig en nu dooit het voor de deur want er staan plasjes maar achter met meer wind is het nog wel glad dus het is wel opletten. Maar ja als het rond 5 uur weer gaat vriezen dan..............:juggle:

Middag Henny.

Moge Gino en ja dat kun je wel stellen. Tot overijssel aan toe lees ik net maar ja de komende dagen wordt de tem wat hoger en overdag zonder vorst.
Tot tegen de middag blijft het glad dus een beetje oppassen.
Nog even...

Moet je zien wat een verschil. :-o

temperatuur (8).png

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan