- Lid geworden
- 28 september 2016
Maak me maar jaloersHier nu 10 graden en vollop zon.

Maak me maar jaloersHier nu 10 graden en vollop zon.

Middag. Dat jij nog niet gesolliceerd heb bij RTV Noord of KNMI want het houdt je wel bezig. Weeehutje in de tuin en we hebben een nieuwe Jannes uit Roodeschool of Pelleboer. 😉Haha ja verstandig en ik zag net hier al een buurman op schaatsen met zn kind de straat doorgaan.
Overmorgen 2 graden en zaterdag 7 zelfs en de 14 dgn erna 4 graden maar ja dat heb ik niet van mn glazen bol.
Nee het houdt me niet bezig maar ja zet je de tv aan dan zie je de beelden en klik je op nu.nl dan zie je het ook dus je kan er niet om heen denk ik.Middag. Dat jij nog niet gesolliceerd heb bij RTV Noord of KNMI want het houdt je wel bezig. Weeehutje in de tuin en we hebben een nieuwe Jannes uit Roodeschool of Pelleboer. 😉

Ik heb het hier ook gedelegeerdIk wilde Thea vragen om wat boodschappen voor me langs te brengen maar ja...................................![]()

Hier ook. Zonnetje is heerlijk.Hier nu 10 graden en vollop zon.
Verstandig en nu dooit het voor de deur want er staan plasjes maar achter met meer wind is het nog wel glad dus het is wel opletten. Maar ja als het rond 5 uur weer gaat vriezen dan..............Ik heb het hier ook gedelegeerd

Nog even...Moge Gino en ja dat kun je wel stellen. Tot overijssel aan toe lees ik net maar ja de komende dagen wordt de tem wat hoger en overdag zonder vorst.
Tot tegen de middag blijft het glad dus een beetje oppassen.
Kunnen we weer schaatsenMaar ja als het rond 5 uur weer gaat vriezen dan..............![]()

Koudwater.Goedemorgen vanuit ijzelland.
Je start hem weer op? Wat zijn je plannen?
De keuze is reuze Andre.Koudwater.
Ja nu zijn delen vrij van ijzel maar lang niet alles maar ja vanaf vijf uur onder nul dus benieuwd wat we morgen aantreffen met het opstaan.Kunnen we weer schaatsen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.