Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Henny en Corne en hier geen bevroren autoruiten voor de verandering.
Onze beurt nu zeker. 😊
Goeiemiddag. Geknutseld om het onderkastje voor het hillstreambakje aan te passen. Straks plaatjes, nu eerst een bammetje.

Middag. Zonnetje komt er langzaam bij kijken in Hardenberg. Nog 2uurtjes en dan zit mn werkdag erop en als ik thuis ben een bak koffie en dan horizontale bankzaken doen. De vrouw is toch werken vanaf n uur of 3.

Middag Henny en Albert en hier grijs en mistig. Komende weken prima temp tussen de 3 en 7 graden en een paar nachten een beetje vorst.

Avond, nou onze influencer heeft het gered hoor. Jammer voor Femke Kok, maar die zal op de 500 wel toeslaan. Mooie schaatster qua techniek. Gewoon handen op de rug en gaan. U merkt van wie ik fan ben, hou niet zo van dat modepopje met haar maffe vriend, wat dat betreft passen ze wel bij mekaar, aandachtgeil…

Avond en ik ben ook gen fan van Jutta maar ja het is niet anders.

Albert
Aandachtgeil zijn zij die veel aandacht naar zichzelf trekken, denk daar is over na wanneer U weer eens iets plaatst op dit forum,Uw commentaar raakt kant nog wal en U trekt ook veel aandacht naar uzelf door de door u vermelde post op dit forum.

Ik vind Jutta een fantastische schaatser en met wie ze gaat en wat ze verder privé doet gaat me niet aan.

Albert
Aandachtgeil zijn zij die veel aandacht naar zichzelf trekken, denk daar is over na wanneer U weer eens iets plaatst op dit forum,Uw commentaar raakt kant nog wal en U trekt ook veel aandacht naar uzelf door de door u vermelde post op dit forum.
Ik geef alleen maar aan hoe ik erover denk, niks meer of niks minder, dat mag toch? En hoe u daarover denkt … daar trek ik mij weinig van aan.

Zo en nu weer over tot de orde van de dag. Ik houdt er niet van om het op de persoon te spelen.

Goeiemorgen. Was weer vroeg wakker vandaag.

Goedemorgen. Frisjes op fiets met temp iets onder 0. Laagje ijs op het kanaal waar ik langs ga op weg naar mn werk.
Tot 12u collega’s lastig vallen.

Moge Albert en hier ook wittige auto s zie ik. Nou ja straks maar shorttrack kijken denk ik.

Moge Andre en werkse straks en pas op voor agressieve honden;))

Hij is wel leuk…..
bb4616a2-5389-4a83-97a1-d36a2d41e01b.jpeg

Middag Albert en ja ze gebruikte denk ik een goedkoop merk want dat liep vlot uit :DD :DD

Ik doe er altijd even een laagje Expoxy overheen.
Ja dat vult ook de rimpels een beetje op toch? :DD :pp

Nou Oranje gevallen op de mixed relay dus de verwachtte golden medal is ook niet mogelijk meer. Wel een hoop sensatie met een Amerikaanse die op 1 ochtend 3x valt en die kan beter gaan schaken denk ik.

Middag Henny en gelukkig doe je niet met de OS mee.

Laatst bewerkt:
Middag, geloof dat het tijd wordt voor een powernap want de koffie houdt me ook niet wakker.

Goedemiddag allemaal,

hier ook wel behoefte aan een powernap maar eerst de caffeine proberen.

Zo, dat was de powernap. Heerlijk. En inmiddels is de miezer overgegaan in gewone regen.

In zeg alvast avond allemaal en ja hier ook regen Albert maar wel lichte buien.

Goeienavond samen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan