NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 57
Ja als je nog een beetje normaal wil kunnen leven dan zou ik me niet te druk maken want die hacks zijn van alle dag tegenwoordig. Dan kun je beter niks online doen.Tja John, je kunt het wel weer lacherig afdoen, maar je zal maar klant zijn en als een crimineel je gegevens heeft knijp je m toch wel denk ik. Zou ik wel doen in elk geval.
Kijk je moet het gewoon van de zonnige kant zien Jeffrey en zorgen zijn voor morgen (of volgens jaar na de prijsverhoging))Odido gaat waarschijnlijk de Cybercriminelen enkele miljoenen betalen en van de AP een boete van maximaal 20 miljoen , volgend jaar gaat de Odido de abonnement prijzen extra verhogen.
Simpel opgelost toch?

Je kunt je beter van te voren "druk" maken zodat de kans dat je de pineut wordt minder groot is.Het loopt zoals het loopt en ja niet alles zal gaan zoals we graag willen maar ik maak me bijvoorbaad niet zo druk en dat moet je pas doen als je echt de pineut bent.
Ja maar wat kunnen wij doen aan zo n hack als nu bij Ben want die hebben wij. Ik denk niet veel en het is maar afwachten hoe dat verloopt.Je kunt je beter van te voren "druk" maken zodat de kans dat je de pineut wordt minder groot is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.