Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag beiden en ja we krijgen een nieuwe koelvriescombi en dan krijgt Jes het idee om de schrootjes wand erachter opnieuw te sauzen dus ik ben helemaal happy hoor.
Die is nu bordeaux rood dus dat dekt prima :DD :DD .
Hij wordt nu powder white maar het dekt aardig goed maar net niet voldoende dus morgenvroeg nog een laatste laag. ook heb ik gelijk gezegd die nieuwe koelvriescombi moet het minimaal 25 jaar doen want ik ga niet weer sauzen.

Middag beiden en ja we krijgen een nieuwe koelvriescombi en dan krijgt Jes het idee om de schrootjes wand erachter opnieuw te sauzen dus ik ben helemaal happy hoor.
Die is nu bordeaux rood dus dat dekt prima :DD :DD .
Hij wordt nu powder white maar het dekt aardig goed maar net niet voldoende dus morgenvroeg nog een laatste laag. ook heb ik gelijk gezegd die nieuwe koelvriescombi moet het minimaal 25 jaar doen want ik ga niet weer sauzen.
Moet je ook eerst een of twee grondverf overheen gooien he. En dan pas afsauzen.

Dan had de oude waarschijnlijk energielabel G en de nieuwe A
Haha nee die was niet zo heel oud hoor en pakte per jaar 220 kW maar de nieuwe doet 150 kW. De oude was nog geen 10 jaar maar ja soms wil je wat nieuws. Maar ja voor mijn begrip hoort de muur erachter daar niet bij :DD

Zo, rust, genoeg voor vandaag. Veel te vroeg wakker vanmorgen, ergens rond 5u al. Dus nu doe k niks meer. Bodem gaat morgen wel uit de bak.

Zo, rust, genoeg voor vandaag. Veel te vroeg wakker vanmorgen, ergens rond 5u al. Dus nu doe k niks meer. Bodem gaat morgen wel uit de bak.
Groot gelijk Albert en ik doe met je mee want ik heb de muur net voor de tweede keer gesausd en ik vindt het prima zo.

Eindelijk de overstap gemaakt.....het is wel nog even wennen.

IMG_1531.jpeg

Ja die haarband was niet meer dan een publiciteitsstunt maar ja dat matje hoort altijd al een beetje bij hem.
Maar toch knap als je dat nog kan op je 40ste. Dat lukte mij al niet meer toen ik 21 was :DD :DD

Heb je al een iPhone of iPad?
Ja heb al heel lang een ipad. Laatst een iphone gekocht (ipv android) en dat werkte zo mooi samen.
Dus nu een imac erbij. Windows is verouderd, dus moest nieuwe versie windows kopen. En dus ook de pc upgraden qua hardware.

Maar het synchroniseren is bij apple wel heel erg prettig.

Daarnaast wil ik vanwegen privacy van google af. Partner had nieuwe samsung gekocht. En google luisterd je constant af.
Kreeg steeds aanbevelingen over onderwerpen waar wij het tijdens wandelingen over hadden, sinds die nieuwe android telefoon.

Kreeg steeds aanbevelingen over onderwerpen waar wij het tijdens wandelingen over hadden, sinds die nieuwe android telefoon.
Werkelijk!?!?
Foei foei

Maar het synchroniseren is bij apple wel heel erg prettig.
Ja dat is geweldig, ik heb wel nog een Windows PC staan maar tussen de andere apparaten loopt het allemaal zo vlekkeloos. Gelukkig kan ik de iCloud ook via de PC benaderen.

Goede zet van je, als je software en hardware moet upgraden, kun je dat geld beter bij een iMac leggen als je toch al met die gedachte speelt.

Maar t*ring! Wat akelig van de telefoon die continue mee luistert.

Laatst bewerkt:
En toen viel het even stil in het GDT, iedereen natuurlijk met rode oortjes aan zoeken binnen betreffende webshop :DD

Koud hier, morgen weer bevroren autoruiten.
Hier ook koud Albert, viel me net echt tegen op het rondje met de honden, maar bij jullie is het geloof ik nog kouder. De wind en de nattigheid maken het gemeen bij deze temperatuur.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan