Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiemiddag. Vanavond komen vrienden uit Rotterdam om te helpen met de tuin tot Maandag. Toppie.
Goed voor elkaar! En uiteraard ook erg gezellig

Met een lekker witbiertje in de tuin zitten, weekend 😎

Moi, nou de zoon heeft geen Goede Vrijdag. Gister in Amersfoort is zijn laptop uit de auto van mn vrouw gestolen in een parkeergarage. Even de verzekering gebeld en gelukkig valt de laptop onder onze woonverzekering met buitenshuis dekking (Unive). Dus aangifte doen, eerst kijken of er ook beelden zijn vd parkeergaragecamera’s, advies vd politie want het zijn eigenlijk 2 aparte gevallen, inbraak in auto en diefstal.

We gaan zien hoe dit afloopt.

Hmm... dat is minder Albert 🙁 hoop gedoe gelijk dan.

Middag allemaal, en ook een fijn Paas weekend gewenst, lekker 3 dagen vrij !

OIP.webp

Avond. Beetje gesloopt van het werk vandaag. Even op de bank zitten en bijkomen.

Avond. Beetje gesloopt van het werk vandaag. Even op de bank zitten en bijkomen.
Ik kan het gevoel...........heb zelf jaren lang fysiek zwaar werk gedaan, dat is nu wat minder met een leidinggevende functie wat ik nu heb maar dat is mentaal weer zwaarder...

Moi, nou de zoon heeft geen Goede Vrijdag. Gister in Amersfoort is zijn laptop uit de auto van mn vrouw gestolen in een parkeergarage. Even de verzekering gebeld en gelukkig valt de laptop onder onze woonverzekering met buitenshuis dekking (Unive). Dus aangifte doen, eerst kijken of er ook beelden zijn vd parkeergaragecamera’s, advies vd politie want het zijn eigenlijk 2 aparte gevallen, inbraak in auto en diefstal.

We gaan zien hoe dit afloopt.
Dan ben ik toch weer even wat minder trots op mijn woonplaats 🙁 Hopelijk stond er niks onvervangbaars op?

Dan ben ik toch weer even wat minder trots op mijn woonplaats 🙁 Hopelijk stond er niks onvervangbaars op?
Hij zegt van niet. Gebruikte hem om te gamen, en vooral voor zn hbo studie Verpleegkunde. Maar goed, dat is bijna allemaal in de cloud he.
Tisser wel eentje van ruim €2000,— 😳 tja gamers he, die moeten snelheid en zo. Nou ja, nieuwe aanschaffen dan maar als de verzekering uitkeert. Sta mijn laptop, die tot vorig jaar van hem was, wel af tijdelijk. Ik redt me wel op iPad en telefoon.

Goedemorgen allemaal,

Zo jammer dat er zoveel verknipte mensen rondlopen die niet van andermans spullen kunnen afblijven.
Zo is er van mij een aantal jaren geleden mijn complete bus van 1 jaar oud vol met straatmakers gereedschap gestolen.
Schade ruim €100000 en wat krijg je van de verzekering de dagwaarde van alles en de dagwaarde van de verzekering was alles behalve reëel. Maarja zoals gezegd spullen zijn vervangbaar en er zijn ergere dingen op de wereld.

Zometeen rijden we naar Keulen een dagje naar de dierentuin en het aquarium midden in het centrum. Als er tijd over is nog even het centrum in.

Mogguh. Vandaag met onze vrienden de tuin in. Hopelijk kunnen we een flinke klapper maken. Op het programma staat, de negen meter bak van 60x15x15 stenen afmaken en de grote tunnelkas verplaatsen.😊. Het kippenhok is zo goed als klaar. Het hek is verplaatst, nu is Bas bezig om aan weerszijden van het hek een rand van zevenduimers (stenen) op de kop te maken zodat niemand in of uit de ren kan graven.

Goedemorgen deze “stille zaterdag”.

Mogge, koffie gedaan, nu de Lido wat aandacht geven, water verversen en snoeien alweer.

Zometeen rijden we naar Keulen een dagje naar de dierentuin en het aquarium
Onze favoriete stad, afgelopen jaren verblijven wij daar elke zomer een midweek, ook dit jaar weer

Middag, nog even wat in de tuin bezig geweest, hadden wat tulpen meegenomen vanaf de Keukenhof, dus die staan in de grond. En nog even wat tuinmest in de plantenbakken gestrooid en onder geharkt, moet nu maar weer even genoeg zijn zo.

Avond. Voetbal gekeken, ons PSV is nu wel 99% kampioen. Daarna wandeling en zojuist gedoucht, en klaar voor de rest vd avond.

Goedenavond

Goeienavond. Moe maar voldaan na weer een dagje tuin.
Fijne paasdagen allemaal.

Goedemorgen deze eerste Paasdag.

Middag paashazen en eierzoekers/eters :DD

goedenavond.

Goede avond deze Paasdag !

Goedenavond!

Avond allemaal! Drukke paasdag gehad, brunch bij de schoonzus en familie en daarna door naar de gourmet met mijn familie. Goed weekend gehad, twente gaat goed :DD

Mogguh allemaal,

Fijne 2de Paasdag aan iedereen.

Zaterdag de 2 clownvisjes bij elkaar gebracht, nu afwachten wie het vrouwtje gaat worden 😉.

20260404_172822.jpg

Laatst bewerkt:
Goedemorgen deze frisse, zonnige 2e paasdag.

Morgen allemaal. Dadelijk begeleiding, tips, adviezen van een hondencursus.

Moj'n leu

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan