Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moi, ritje naar Itterbeck gedaan om de tank vol te gooien, scheelde toch ruim€15,— op een volle tank vergeleken met hier in de buurt.
Nu an de koffie. En bedenken wat we nog meer gaan doen vandaag

Morgen

Middag.

Middag, paar broodjes afgebakken en verorberd. Nu eens denken wat we nog gaan doen. Misschien de fiets maar even uitlaten…

Goedemiddag

De vrouw is naar een concert van k3, stukje jeugdsentiment of zo.. Dus ik zit lekker met een boekje en een witbiertje in het zonnetje in de tuin vandaag :DD

Middag, weer terug van fietstochtje, 2 stops gedaan eerst bij broer, en daarna bij zusje langs. Beide op de route dus dat scheelt. Best mooi weer maar op fiets is de wind toch nog wel wat frisjes op de vlaktes.

Middag. Hier weer even in de tuin bezig geweest. En zometeen de eerste asperges van dit jaar eten. Jummie!!

Hier heerlijk een paar uurtje buiten doorgebracht. Wat een wandelingetje met de honden zou worden, ging wat langer duren en ik heb er geen spijt van 🙂

Avond. De broodtrommel gevuld met 2 boterhammen met komijnkaas. Morgen tot 12u werken. Deze week zal weer voorbijvliegen. Voor je het doorhebt heb ik alweer weekend.

Namens mijn Spintssnuit koraalklimmer een goedenavond:
20260406_175626.jpg

Avond Ed

Zo, groencontainer weer vol. Kan ie morgen weer geleegd worden. Wou een hosta uit een pot halen maar die wou niet meewerken dus maar een hamer moeten pakken om de pot kapot te slaan :oopss:

Zo, groencontainer weer vol. Kan ie morgen weer geleegd worden. Wou een hosta uit een pot halen maar die wou niet meewerken dus maar een hamer moeten pakken om de pot kapot te slaan :oopss:
Heb je gelijk een excuus om een nieuwe pot te kopen. 😉

Heb je gelijk een excuus om een nieuwe pot te kopen. 😉
Ja, goed hè :DD
Om eerlijk te zijn heb ik bijna geen potten meer. Nu nog 2 met hosta's. Straks alleen nog wat potten met eenjarigen erbij.

De student de deur uit gezet richting Zwolle. Rust in de tent.

Avond allemaal,

Weer helemaal volgevreten tijdens het paasweekend dus morgen weer volle bak aan de gang tijdens de nieuwe werkweek.

Mogguh allemaal.

Morgen allemaal. Gisteren een andere, een sportieve fiets gekocht via marktplaats.

Goeiemorgen dames en heren

Goedemorgen op deze dolle dinsdag!

Goedemiddag, weer klaar met mn werkdag. Eens zien hoe ik de middag door kom

Goedemiddag

Avond. Feestje daar in Eindhoven hoor.

Avond! Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe blij ik ben dat de zon weer vaker schijnt en de temperatuur langzaam omhoog gaat :DD

Avond.

Avond Thea.

Middag/Avond kies maar wat uit :DD en idd. eindelijk een beetje lekker weer !😎

Een goede woensdagavond.

Goedenavond

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan