Fozzy
Well-known member
Nog geen idee. In elk geval moet hij mooi vol groeien. Zal wel een tijdje duren hoorDat is mooi. Hoeveel soorten planten wil je er ongeveer in hebben?
Nog geen idee. In elk geval moet hij mooi vol groeien. Zal wel een tijdje duren hoorDat is mooi. Hoeveel soorten planten wil je er ongeveer in hebben?
Gelukkig zijn wij aquarianen zeer geduldigNog geen idee. In elk geval moet hij mooi vol groeien. Zal wel een tijdje duren hoor

Ja helaas is dit typisch marktplaats. Bij DHL is het ook al niet beter. Afgelopen maandag zou er een pakketje bezorgd worden bewus gekozen voor een kluis. Wat denk je krijg ik gisteren dus 4 dagen te laat een bericht helaas we hebben het pakket niet kunnen bezorgen omdat u niet thuis was. Een pakketkluis die niet thuis is het moet niet gekker worden😂Avond. Zat te wachten op iemand die iets zou komen ophalen via marktplaats, helaas niet komen opdagen en ook niet even iets van zich laten horen 😡

Ik hoop het met je mee. Je wilt het beste voor je maatje.Goedemorgen! Vandaag naar de neurochirurg met Bas, hopelijk kan hij de drain in zijn hoofd weer bijstellen zodat hij weer beter loopt.🙏🏻
Veel plezier alvast. Zal het nieuws in de gaten houdenGoedemorgen deze vrijdag. Waterwissel vandaag, boodschappen in huis halen voor vanavond, partytije hier. Beetje opruimen om besoek erin te kunnen proppen. 😉

Sterkte.Goedemorgen! Vandaag naar de neurochirurg met Bas, hopelijk kan hij de drain in zijn hoofd weer bijstellen zodat hij weer beter loopt.🙏🏻
Ik had laatst eens een hele goede ervaring.Ja helaas is dit typisch marktplaats.
Hopelijk heeft de goede man wat voor jullie kunnen betekenen.Vandaag naar de neurochirurg met Bas,
Piekwijk, wijkje 4?en piekwijk, morgen 4 wijkje
Heek veel plezier vanavond.partytije hier
Dat dachten de weergoden hierboven ook toen ik een van de honden uit liet. Djuh!Goeiemorgen allemaal, zodadelijk de wekelijkse 50% waterwissel.
Goed bezig.Hier de stofzuiger en daarna de OneUp aan het werk. En zo maar douchen na dat gezweet
Piekwijk (kleine post, grote post en brievenbuspakketjes) alleen nog over dinsdag - vrijdag. Eerst was er ook een dalwijk, minder post.Piekwijk, wijkje 4?
Laatst hier ook gedaan, kleine vrieskast, pannen kokend water en compressor daarna voor het blaaswerk.Middag. Hier bezig met een "vakantieklusje", de vriezer ontdooien![]()
We verwachten natuurlijk een uitgebreide reportage van wat je hier ziet of zag.Goede middag, druk geweest hier...niet eens de tijd gehad om hier te kijken.
Nu weekend en even meer tijd. 😉

Ojeeeeeeeeeeeeeeeeee🙂We verwachten natuurlijk een uitgebreide reportage van wat je hier ziet of zag.
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.