Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Jeffrey en het is knap mistig weer.

Mogguh allemaal. Het is een poosje geleden dat ik hier was. Er zijn veel medische problemen in mijn omgeving waardoor het aquariumgebeuren op de achtergrond kwam. Bas is inmiddels geopereerd en heeft een drain in zijn hersenen gekregen, die gaat nu weer beter gelukkig. Helaas een "grote zus" (gekozen, niet door bloedverwantschap, maar zeker zo belangrijk), die terminale kanker heeft.
Door wat verwaarlozing zijn de waterwaarden in mijn bak wat veranderd en kreeg ik te weinig CO2 in mijn bak en daardoor een draadalg explosie.
Die probeer ik nu weg te krijgen. Ik probeer mijn aandacht ook weer een beetje naar ontspannende dingen te brengen, dus hoe eerder de bak weer mooi is hoe beter.
Ik zit nu een beetje op het forum te lezen om inspiratie op te doen. Ik denk erover om de bak helemaal leeg te halen en opnieuw te beginnen.

Middag. Even wachten op m'n zus en familievriend om te lunchen.

Middag, weer thuis na een halve werkdag. Nu lekker zonnetje na de mist van vanmorgen.

Middag Albert en hier ook zonnig en 15 graden.

Middag, lekker een uur gewandelt met zn 2, een goede 5km. Heerlijk genieten van de zon, wel opletten voor vallende eikels.

Goeiesmiddags. Ik zit heel de dag al buiten met mijn laptop. Het is hier heerlijk zonnig in het Limburgse land.🙂

Middag Henny en hier is de zon alweer weg en het is 16-17 graden.

Ja met de zon erbij had ik een vestje aan maar nu de zon weg is mag er wel een jas bij aan hoor.

Rondje gewandeld, gedoucht en nu op de bank.

Moj’n, 7 graden en “koud”

Mogge, jas en vest aan, muts op en handschoenen aan op fiets zo dadelijk. 5km trappen naar mn werk.
Mn baas/werkgever heeft het beter zitten, die is gister vertrokken voor een vakantie naar Zuid Afrika.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan