Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moi, 2e keer. Naar de benzinepomp gereden om de tank vd auto te vullen. Oud papier naar de container gebracht dus weer een opgeruimde schuur.
Later vanmorgen de Lido verversen en dan zijn de klusjes weer gedaan voor vandaag.

Goeiemorgen!

En dat was het onderhoud aan de Lido weer voor een week.

Hier ook onderhoud klaar en alleen morgen om 7 uur wat verversen.

Ik zeg alvast middag allemaal.

Laat ik nu alvast avond allemaal zeggen. Volgens mij moeten we voor morgen de lieslaarzen klaar zetten.

Avond Henny.

Hier 13 graden en over een uur begint volgens weerplaza de regen en op 1 uurtje na houdt dat aan tot zondag 17.00 uur
Je zal maar een vrij weekend hebben :DD :DD 😉

Goeienavond John. Hier was het ineens 16 graden in huis! Heb de kachel even aangedaan, brrr.
Het hoort er bij, is niet anders.

Avond, gedoucht en een lekkere trui uit de kast getrokken en aan gedaan. Verwarming staat hier standaard op 21 graden. Vloerverwarming en hybride warmtepomp. En aangezien ik snel kou voel in mn lijf door de beta blockers die mn hartslag en bloeddruk kunstmatig laag houden mag die kachel gewoon lekker branden hier.

Avond Albert en hier nog geen cv aan maar het is met 20,5 prima te doen.

Avond Albert en hier nog geen cv aan maar het is met 20,5 prima te doen.
Dag John, nou de kachel springt ook niet aan hoor. Thermostaat blijft gewoon staan op vaste remperatuur. Begin vd week ging hij ff aan toen het bijna 3 graden was om 6 uur. Lekker warme vloer toen ik beneden kwam.

Ja rond die tijd is het fris buiten maar ja het is geen zomer meer.

Welterusten allemaal.

Goeiesmorges! Wat een woei.

Moge Michael en Henny.

Het wordt een nat en onstuimig weekend.

Goedemorgen, over een uur of 2 de roeispanen in de auto en opstomen naar het noorden. Bezoekje bij schoonvader brengen.
Na de lunch weer terug met tegenwind. Hopelijk werkt Amy een beetje mee.

Goeiemorgen allemaal

Moge heren.

Nou Albert en regent hier flink dus dan weet je wat je te wachten staat.

Goede morgen, druk weekje geweest.....werk, en een ernstig zieke in de familie, ziekenhuis in en uit....
Nu een vrije dag, beetje met de bakjes rommelen ter afleiding. 😉

Moge Lex en sterkte met je familielid.

Goedemorgen :petjeaf:
Goede morgen, druk weekje geweest.....werk, en een ernstig zieke in de familie, ziekenhuis in en uit....
Nu een vrije dag, beetje met de bakjes rommelen ter afleiding. 😉
Veel sterkte gewenst🙁

Morge, hier met moeite het bed weer uitgerold.

Nou ik lees net de stand uit Rotterdam en ik denk dat de trainer van Ajax alvast zn tassen klaar moet zetten . Ik kijk niet eens meer naar het Nederlandse voetbal want het nivo is niet best. Zag deze week toevallig een half uurtje uit Engeland en dat mag je voetbal noemen maar wat hier in de eredivisie wordt vertoont is vaak het aangluren niet waard.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan