Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moj’n allemaal

Moge JW en het is vroeg maar ik zeg gelijk middag allemaal.

Goeienavond samen.

Goeieavond allemaal

Avond.

Goeiemorgen. Lekker geslapen in mijn bed ipv op de bank.😊

Goedemorgen, rustig opstarten en dan barst het hobby gebeuren weer los.

Water aftappen in het kikkerverblijf is bezig. Onderkast beetje uitruimen en soppen. Kan nooit kwaad natuurlijk. En straks eerst een bakkie voor de Lido aan de beurt is.

Ik zeg alvast middag allemaal.

Klusjes klaar. Ook gelijk de Stoom-/bakoven een reinigingsbeurt gegeven, daarna een wandeling gemaakt samen om te onthaasten. Zo een eitje bakken, in de pan. En daarna bezig met mijn andere (modelbouw) hobby. Een uurtje of wat ontspannen bezig zijn na de inspanningen van vanmorgen

Klusjes klaar. Ook gelijk de Stoom-/bakoven een reinigingsbeurt gegeven, daarna een wandeling gemaakt samen om te onthaasten. Zo een eitje bakken, in de pan. En daarna bezig met mijn andere (modelbouw) hobby. Een uurtje of wat ontspannen bezig zijn na de inspanningen van vanmorgen
Wat een energie!😊

Dat ben jij al snel. Volgens mij al als je een scheet laat moet je ff liggen. 😉
Nou dat is vaak meer een gevolg van de gasdampen die dan vrij komen :pp

Nou ja ik ben vaak tegen 5 uur al op dus dan is een tukkie rond 12 uur wel lekker hoor.

Avond.

Moet ik de popcorn alvast klaar zetten?

Avond! Ik heb visjes besteld, ga ik morgenochtend in Helmond ophalen. Quarantaine bakje (90) liter staat te draaien. Filterzand uit de grote bak en ook biohome uit éen van mijn filters in het filter gedaan.
Zin an!!

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan