Avond Henny en altijd leuk om wat nieuws te kopen. Zijn het die uit je nieuwe topic?
Nee het wordt geen Azië 😀😀 Avond Henny en altijd leuk om wat nieuws te kopen. Zijn het die uit je nieuwe topic?
Nu wordt ik weer nieuwsgierigNee het wordt geen Azië 😀

Geen reactie dus duidelijk bedtijdAvond buurman. Nog tijd voor een snack of is het al bedtijd?

Ja dat was bedtijd dusAvond buurman. Nog tijd voor een snack of is het al bedtijd?
En daarna wat opruimen en wat dingen afkoppelen hier.Wat gaat de deur uit?En daarna wat opruimen en wat dingen afkoppelen hier.
Laat het niet weer gebeurenBen zo druk geweest met het aquarium dat ik mezelf ben vergeten te melden😂

Tja, wie of wat…. Dat zien we later vandaag.Morge.
Wat gaat de deur uit?
Moge Michael en je hebt geluk dat ik hier geen gif met een gele kaart mag uitdelenBeetjes laat maar goedemorgen,
Ben zo druk geweest met het aquarium dat ik mezelf ben vergeten te melden😂

Middag Albert en zover ik kan zien hadden wij geen afspraak staanGoedemiddag. Grijze dag vandaag helaas. En heb weer eens te maken met iemand die een afspraak niet na komt.
Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben….. enz.Middag Albert en zover ik kan zien hadden wij geen afspraak staan
Lees net dat Joost Nuisll is overleden, 79 jaar.
Je weet iet wat je mist AlbertWij afspraken? Help …… ik hoop het toch niet.
Deze?Moi, straks koken met Tefal voor 2 mannen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.