Avond allemaal.
Oh. Blijft ie dicht of alleen uitstel?Ja, de deur is dicht gebleven… mogge, o nee, avond.
Die blijft dicht. 😀Oh. Blijft ie dicht of alleen uitstel?
Leuk. Waar haal je dat hier? Dacht dat je dat ergens bij jou in de buurt haalde. Of is het iets speciaals?Morgenavond nog naar je dorpje toe Thea, eten voor mn kikkertjes halen 😀
Fruitvliegen, heb ze op kwam ik achter, en bestellen duurt te lang, en waar ik ze haal in Zwolle kan ook pas woensdagavond.Leuk. Waar haal je dat hier? Dacht dat je dat ergens bij jou in de buurt haalde. Of is het iets speciaals?
In Emmerhout dus. Mooi dat je ze daar morgen kunt halen.Fruitvliegen, heb ze op kwam ik achter, en bestellen duurt te lang, en waar ik ze haal in Zwolle kan ook pas woensdagavond.
Zag ze op MP aangeboden worden, Het Waal moek zijn. Aan de Emmer Compascuum kant.
Ja, en kan ik weer een kweekje opzetten met versie vliegen.In Emmerhout dus. Mooi dat je ze daar morgen kunt halen.
Ja, de kikkers moeten toch eten he? Springstaartjes en pissebedden kweken niet zo snel als fruitvliegjes, maar af en toe moet je verse halen om geen doorgekweekte te krijgen. En aangezien de deur gister dicht bleef, moet ik wel weer nieuwe hebben 😎Ben je zo afhankelijk van fruitvliegen dan Albert?
Heb je je leesbril wel op?Avond binnenkomers. Nou uit nood een keer Oranje kijken maar ze hadden net zo goed tegen Ijsselmeervogels kunnen spelen want die Finnen presteren niks en dat maakt het weer een eentonige en best saaie pot voetbal.

Nou niet met tv kijken maar een leuke pot voetbal moet van 2 kanten komen denk ik en dit is bijna eenrichtingsverkeer en dat komt de spanning niet ten goede.Heb je je leesbril wel op?![]()
Je hoeft niet te kijken hoor.. gaat het eens een keer lekker met Nederland, moet jij het weer omlaag praten… jammer hoor. 😉Nou niet met tv kijken maar een leuke pot voetbal moet van 2 kanten komen denk ik en dit is bijna eenrichtingsverkeer en dat komt de spanning niet ten goede.
Ja jij kijkt met een Oranje bril op maar voor een neutrale kijker is het geen spektakelstuk. Het is bijna een richtingsverkeer en echt ver komen de Finnen niet dus dat is wat anders dan een mooie pot tussen bv Engeland en Frankrijk.Je hoeft niet te kijken hoor.. gaat het eens een keer lekker met Nederland, moet jij het weer omlaag praten… jammer hoor. 😉

Dat is om half 10 John, dan hoor jij al in bed te liggen. Ik kijk in elk geval niet, want dat, elkaar de vliegen afvangen, gaat nergens over.De verslaggever zegt net nog we waren bijna in slaap gevallen maar gelukkig was er nog de goal van Gapko dus ja dat zegt denk ik genoeg over 90 min.
De punten tellen en daar gaat het om maar met zo n tegenstander wordt het geen leuke pot.
Straks het verkiezingsdebat even kijken als ik niet dan al slaap![]()
![]()
Heb je de automatische timer op je tv aangezet? Mocht je na 5 minuten in slaap vallen dan bespaar je iig weer stroomDe verslaggever zegt net nog we waren bijna in slaap gevallen maar gelukkig was er nog de goal van Gapko dus ja dat zegt denk ik genoeg over 90 min.
De punten tellen en daar gaat het om maar met zo n tegenstander wordt het geen leuke pot.
Straks het verkiezingsdebat even kijken als ik niet dan al slaap![]()
![]()

Nee dat doe ik nooit en als ik na een uur wakker schrik dan is dat jammer van de stroomHeb je de automatische timer op je tv aangezet? Mocht je na 5 minuten in slaap vallen dan bespaar je iig weer stroom![]()

Vooral jammer van je nachtrust 🙂Nee dat doe ik nooit en als ik na een uur wakker schrik dan is dat jammer van de stroom![]()
![]()
Ben ik niet de enige!O ja, en Weghorst niet te vergeten… brrr, engerd vindt ik dat. 😉
Nou ik ga altijd nog wat tv kijken als ik ga liggen en doe de tv zelden uit. De ene keer wordt ik na een half uur wakker en zet hem uit maar soms is het pas na 2 uurtjes.Vooral jammer van je nachtrust 🙂

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.