Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Rustig voetbal kijken, de ega is aan t werk. Invallen voor een zieke, die spekt de bankrekening behoorlijk tegenwoordig.

@Fozzy nog nieuws over wat er de deur uit zou gaan?

Avond binnenkomers. Nou uit nood een keer Oranje kijken maar ze hadden net zo goed tegen Ijsselmeervogels kunnen spelen want die Finnen presteren niks en dat maakt het weer een eentonige en best saaie pot voetbal.

Morgenavond nog naar je dorpje toe Thea, eten voor mn kikkertjes halen 😀

Morgenavond nog naar je dorpje toe Thea, eten voor mn kikkertjes halen 😀
Leuk. Waar haal je dat hier? Dacht dat je dat ergens bij jou in de buurt haalde. Of is het iets speciaals?

Leuk. Waar haal je dat hier? Dacht dat je dat ergens bij jou in de buurt haalde. Of is het iets speciaals?
Fruitvliegen, heb ze op kwam ik achter, en bestellen duurt te lang, en waar ik ze haal in Zwolle kan ook pas woensdagavond.
Zag ze op MP aangeboden worden, Het Waal moek zijn. Aan de Emmer Compascuum kant.

Fruitvliegen, heb ze op kwam ik achter, en bestellen duurt te lang, en waar ik ze haal in Zwolle kan ook pas woensdagavond.
Zag ze op MP aangeboden worden, Het Waal moek zijn. Aan de Emmer Compascuum kant.
In Emmerhout dus. Mooi dat je ze daar morgen kunt halen.

Ben je zo afhankelijk van fruitvliegen dan Albert?

Ben je zo afhankelijk van fruitvliegen dan Albert?
Ja, de kikkers moeten toch eten he? Springstaartjes en pissebedden kweken niet zo snel als fruitvliegjes, maar af en toe moet je verse halen om geen doorgekweekte te krijgen. En aangezien de deur gister dicht bleef, moet ik wel weer nieuwe hebben 😎

Ok op die manier. Je zou dus wel een alternatief hebben als het niet anders zou kunnen maar ideaal is dat niet omdat die niet zo snel kweken.
Best wel lastig dan dat je afhankelijk bent van 1 leverancier in je buurt in het geval je snel wat moet hebben.

Avond binnenkomers. Nou uit nood een keer Oranje kijken maar ze hadden net zo goed tegen Ijsselmeervogels kunnen spelen want die Finnen presteren niks en dat maakt het weer een eentonige en best saaie pot voetbal.
Heb je je leesbril wel op? :DD

Heb je je leesbril wel op? :DD
Nou niet met tv kijken maar een leuke pot voetbal moet van 2 kanten komen denk ik en dit is bijna eenrichtingsverkeer en dat komt de spanning niet ten goede.

Nou niet met tv kijken maar een leuke pot voetbal moet van 2 kanten komen denk ik en dit is bijna eenrichtingsverkeer en dat komt de spanning niet ten goede.
Je hoeft niet te kijken hoor.. gaat het eens een keer lekker met Nederland, moet jij het weer omlaag praten… jammer hoor. 😉

Je hoeft niet te kijken hoor.. gaat het eens een keer lekker met Nederland, moet jij het weer omlaag praten… jammer hoor. 😉
Ja jij kijkt met een Oranje bril op maar voor een neutrale kijker is het geen spektakelstuk. Het is bijna een richtingsverkeer en echt ver komen de Finnen niet dus dat is wat anders dan een mooie pot tussen bv Engeland en Frankrijk.
En nee ik hoef niet te kijken maar ja er is weinig bijzonders verder op en het is net te vroeg om in bed te gaan :DD :DD

Ik denk dat er weinig kijkers zijn die geen oranje fan zijn en dit een mooie pot voetbal vinden.

Nee hoor, ik kijk neutraal, em erger me aan Frenkie de Jong met zn gedraai en af en toe dat getik achterin, als het dan een keer lekker loopt kan ik er wel van genieten.

O ja, en Weghorst niet te vergeten… brrr, engerd vindt ik dat. 😉

Ja als je Wout in het donker tegenkomt dan zou ik ook een straatje omlopen hoor.
Maar ja voor een neutrale kijker is dit echt geen spannende en hoogstaande wedstrijd maar een potje eenrichtingsverkeer met een onmachtig Finland die eigenlijk geen of amper een goede kans heeft gehad.
Als dit een wedstrijd van Duitsland was tegen ......... dan zou ik zeggen mooi de punten zijn binnen maar daar heb je het ook mee gezegd.

O ja en van Dijk is er ook zo een achterin. Als die iets doet en de scheids fluit dan is hij de onschuld altijd zelfe en is dan verbijsterd maar als ze hem aantikken dan schreeuwt ie nogal snel moord en brand.
Die Frankie is ook een beetje over het paard getild gastje waar heel veel van werd verwacht toen hij naar het buitenland vertrok maar ik heb hem nooit zo bijzonder gevonden.

Op zich een lekker potje. Het is idd geen finalespektakel, maar het is voor de verandering eens geen zaadpot :DD

De verslaggever zegt net nog we waren bijna in slaap gevallen maar gelukkig was er nog de goal van Gapko dus ja dat zegt denk ik genoeg over 90 min.
De punten tellen en daar gaat het om maar met zo n tegenstander wordt het geen leuke pot.

Straks het verkiezingsdebat even kijken als ik niet dan al slaap :DD :DD

De verslaggever zegt net nog we waren bijna in slaap gevallen maar gelukkig was er nog de goal van Gapko dus ja dat zegt denk ik genoeg over 90 min.
De punten tellen en daar gaat het om maar met zo n tegenstander wordt het geen leuke pot.

Dat is om half 10 John, dan hoor jij al in bed te liggen. Ik kijk in elk geval niet, want dat, elkaar de vliegen afvangen, gaat nergens over.

Heb je de automatische timer op je tv aangezet? Mocht je na 5 minuten in slaap vallen dan bespaar je iig weer stroom :DD

Heb je de automatische timer op je tv aangezet? Mocht je na 5 minuten in slaap vallen dan bespaar je iig weer stroom :DD
Nee dat doe ik nooit en als ik na een uur wakker schrik dan is dat jammer van de stroom :DD :DD

Nog ff beetje tevee kijken en dan lekker op het matras. Morgen weer een begin maken met de nieuwe werkweek.

Vooral jammer van je nachtrust 🙂
Nou ik ga altijd nog wat tv kijken als ik ga liggen en doe de tv zelden uit. De ene keer wordt ik na een half uur wakker en zet hem uit maar soms is het pas na 2 uurtjes.
Jes legt vaak het hoofd in het kussen en die slaapt. De tv staat hier toch al vrij veel aan want als ik opsta tegen 5 uur dan kijk ik enkele programma s nog terug.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan