Vroeg, de halve ochtend is al voorbij.Morge vroege mensen.
De eerste helft van de ochtend noem ik vaak nog nachtVroeg, de halve ochtend is al voorbij.

Vroeg????Morge vroege mensen.
JepVroeg????

Beetje voorzichtig rijden hoor.Goede morgen vanaf het circuit Zandvoort.🙂
Komt goed !Beetje voorzichtig rijden hoor.
Honden moet je geen snert geven natuurlijkGoedemiddag. Vannacht tig keer uit mijn bed geweest ivm een zieke hond aan de racekak

Oh dat is balen inderdaad!Goedemiddag. Vannacht tig keer uit mijn bed geweest ivm een zieke hond aan de racekak
Oei, niet best. @biljoenblik werkt daar toch ook ergens?Ojee, er is heel wat aan de hand bij Chemelot. Grip 1 en de meldingen via P2000 blijven maar binnenkomen.
Bekijk bijlage 391749
Ja, doe je ramen maar dicht.. Ammoniak lekkage lees ik op XOjee, er is heel wat aan de hand bij Chemelot. Grip 1 en de meldingen via P2000 blijven maar binnenkomen.
Bekijk bijlage 391749
Ik zit er zo'n 7 km hemelsbreed vanaf. Eens kijken hoe de wind staat.Ja, doe je ramen maar dicht.. Ammoniak lekkage lees ik op X
Ja maar ik weet niet of hij daar ongeveer werkt. Ik meen me te herinneren zuidelijker maar ik kan er naast zitten. Chemelot is immens groot.Oei, niet best. @biljoenblik werkt daar toch ook ergens?
Ik weet alleen "ergens" op Chemelot. Heb weleens meegekregen dat het groot is, geen idee hoe groot precies.Ja maar ik weet niet of hij daar ongeveer werkt. Ik meen me te herinneren zuidelijker maar ik kan er naast zitten. Chemelot is immens groot.
Nee ik werk op Zuid (Gate 7) direct naast NAK3, maar die is inmiddels gesloten.Oei, niet best. @biljoenblik werkt daar toch ook ergens?
Kilometers breed en lang.Ik weet alleen "ergens" op Chemelot. Heb weleens meegekregen dat het groot is, geen idee hoe groot precies.
Waar staat ACC voor. Weet jij dat toevallig?Nee ik werk op Zuid (Gate 7) direct naast NAK3, maar die is inmiddels gesloten.
OCI nitrogen ligt op Noord.
Het zegt mij niks maar fijn dat je oké bent!Nee ik werk op Zuid (Gate 7) direct naast NAK3, maar die is inmiddels gesloten.
OCI nitrogen ligt op Noord.

Alarm Centrale Chemelot?Waar staat ACC voor. Weet jij dat toevallig?
Echt geen idee. Kon het met Google al niet vindenAlarm Centrale Chemelot?
Centrale meldkamer chemetot. Alert and Care Centre chemelot.Waar staat ACC voor. Weet jij dat toevallig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.