NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 57
Ah dankjewel! Dan zat Albert dicht in de buurt.Centrale meldkamer chemetot. Alert and Care Centre chemelot.
Ah dankjewel! Dan zat Albert dicht in de buurt.Centrale meldkamer chemetot. Alert and Care Centre chemelot.
Goeiemiddag. Ben al wat uren bezig in het aquarium. Dacht alle zand te zeven zodat alle steentjes er uit waren voordat er zandzevende vissen in komen. Wat een klus!!! Heb met maaskeitjes twee planten eilandjes gemaakt. Alles is nu lekker troebel.

Foto’s volgen als er weer iets te zien valt.🤣
Lekker bezig geweest dus.
Morgen allemaal.
Sja. Herfst noemen ze dat John. Kun je verwachten. Ach. Ik werk binnen. Jij ook toch ? 😉Middag Henny en Albert, hier ook droog en dat zou tot 10 uur moeten duren. Rest van de week gaan we nog flinke hoeveelheden krijgen van 18 en 10mm.
🙂Ik zit kurkdroog dus no panicSja. Herfst noemen ze dat John. Kun je verwachten. Ach. Ik werk binnen. Jij ook toch ? 😉🙂

Middag Johannes TheodorusMiddag Albertus.
Haha wat een gedoe het met die namen vroeger toen je veelal de naam kreeg van je vader of opa. Dat is niet echt meer van deze tijd volgens mij en wij hebben de kids in elk geval niet vernoemd naar ouders of voorouders.Middag Johannes Theodorus
Beterschap met woef.Goedemiddag,
Met woef bij de dierenarts geweest. Die bleek ook koorts te hebben. Dus met iets om de darmen rustig te krijgen en antibioticum naar huis.
Hopelijk knapt ze zo op. Afgelopen nacht weer eruit geweest voor haar (wat niet erg is) maar het was nog maar enkel slijm wat eruit komt. En bijna 3 ons afgevallen wat veel is voor haar gewicht(je).
Sterkte met woef natuurlijk.Goedemiddag,
Met woef bij de dierenarts geweest. Die bleek ook koorts te hebben. Dus met iets om de darmen rustig te krijgen en antibioticum naar huis.
Hopelijk knapt ze zo op. Afgelopen nacht weer eruit geweest voor haar (wat niet erg is) maar het was nog maar enkel slijm wat eruit komt. En bijna 3 ons afgevallen wat veel is voor haar gewicht(je).
Sterkte met woef natuurlijk.
DankjewelBeterschap met woef.
Ja vind ik ook. Ik was zelf geradbraakt door slaap tekort. Vanmiddag een flinke tukkie gedaan en daar knapt een mens van op.Mooi dat het de goede kant opgaat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.