morgen regen en veel regenMoi, wat zonnig en warm broeierig hier. Nou ja, doe weinig meer, F1 sprint kijken dan tour, en de F1 qualy. Mooi weer op Spa.
Alleen maar goedvoor de race, mindervoor het publiek natuurlijk. Spa is altijd wisselend ben er zelf ook een paar keer geweest. Lekker in een tentje tussen de bomen. Regen en zon wisselden elkaar een paar keer per 24u af.morgen regen en veel regen
Nou dan kun je beter in Grunn wezen want morgen verwachten ze hier "maar" 3mm regen.morgen regen en veel regen
Dus daar lopen ze nog meer achter dan in Hulste?Bokrijk in Belgie is dichterbij en daar heb je ook het gevoel in 1890 terecht te komen .

https://bokrijk.be/nlDus daar lopen ze nog meer achter dan in Hulste?![]()
![]()
kun je alweer uitkijken naar het schaatsenNou nog 1 rit en dan was dat de Tour 2025 alweer.
Het enige wat ik nu zie als ik naar buiten kijk dan zijn het bakken met regen.kun je alweer uitkijken naar het schaatsen

Nee ik heb ze netjes in een doos verpakt en die worden bij je afgeleverd met paard en wagenmet westenwind ?? Dus de wolken gaan tegenwind gaan ??
Fijne vakantie toegewenstGoedeavond allemaal vanuit Kroatië
Heey goejemorgen. Ik zie, wist het niet, dat je ook uit Brabant komt. De plaats van Peijnenburg (peper)koek.Goedemorgen allemaal
Jazeker je kunt de lucht van peperkoek hier geregeld ruiken.Heey goejemorgen. Ik zie, wist het niet, dat je ook uit Brabant komt. De plaats van Peijnenburg (peper)koek.
Ja. Maar geen start voorlopig.Belgische weer in de F1 Max Verstappen weer 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.