Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja hij heeft dat nu wel door.. hij is er erg van onder de indruk.. het was ook warm gisteren en dan tikt het extra aan

Moi, wat zonnig en warm broeierig hier. Nou ja, doe weinig meer, F1 sprint kijken dan tour, en de F1 qualy. Mooi weer op Spa.
morgen regen en veel regen

Alleen maar goedvoor de race, mindervoor het publiek natuurlijk. Spa is altijd wisselend ben er zelf ook een paar keer geweest. Lekker in een tentje tussen de bomen. Regen en zon wisselden elkaar een paar keer per 24u af.

Nou dan kun je beter in Grunn wezen want morgen verwachten ze hier "maar" 3mm regen.

Bokrijk in Belgie is dichterbij en daar heb je ook het gevoel in 1890 terecht te komen .

Bokrijk in Belgie is dichterbij en daar heb je ook het gevoel in 1890 terecht te komen .
Dus daar lopen ze nog meer achter dan in Hulste? :DD :pp

Albert , in Bokrijk tonen ze de woningen van over heel Vlaanderen maar in de verschillende tijdsstijlen . Van woningen uit 1850 tot 1930 zoiets . Je krijgt dat ook de volledig beschrijving bv kleine rijhuisjes ( 6 woningen ) welke families er woonden plus hoeveel kinderen terwijl het huisje volledig is ingericht met meubels uit die tijd .

Deze week nog gezegd tegen paar collega's . Ik heb toen ik kind was mensen geweten die geboren waren op 1 januari maar de ouders schreven het kind in op 31 december omdat hij dat een jaar vroeger ( jaar waarin je 14 word ) kon gaan werken . Dat was een noodzaak in die tijd . Tegenwoordig studeren de kinderen af moeten eerst nog eens uitgebreid op reis gaan en nog een paar maand genieten van het vrije leven , want ze hebben het tijdens hun studie periode zo zwaar gehad en in september / oktober gaan ze eerst beginnen zoeken om werk ....

Nou nog 1 rit en dan was dat de Tour 2025 alweer.

kun je alweer uitkijken naar het schaatsen
Het enige wat ik nu zie als ik naar buiten kijk dan zijn het bakken met regen.

Hier is het zonnige in Hulste

Ja als ik goed kijk dan gaan de buien wel ook richting Hulste :DD :DD

met westenwind ?? Dus de wolken gaan tegenwind gaan ??

met westenwind ?? Dus de wolken gaan tegenwind gaan ??
Nee ik heb ze netjes in een doos verpakt en die worden bij je afgeleverd met paard en wagen :DD :DD

Ik zeg alvast avond allemaal.

Moi. Dikke plensbui gehad hierzo een uurtje terug.

Avond heren en ja hier ook een dikke bui gehad.

Moge allemaal. Hier regent het en wordt het een dagje sport kijken.

Morgen allemaal. Hier wat minder goed nieuws. Ben aan de sukkel met mijn linkerknie.

Goedemorgen

Moge heren en sterkte Andre.

Mogge, Grijze en Blauwe lucht naast elkaar hier. Op Spa hoost het zag ik net bij de F3 race. Nu alweer rode vlag. Gaat een vochtig dagje worden daarzo.

Moge Albert een Michael.

Moge Corne.

Middag allemaal.

Belgische weer in de F1 Max Verstappen weer 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan