Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Nog maar weer een dag rustig houden.

Moj’n allen

Moge binnenkomers en hier een dagje MotoGP en de zon schijnt al lekker buiten.

Goede morgen en een fijne zondag iedereen !

Moge Lex.

Morge.

Goedemorgen Thea

Moge Thea.

:koffie: Moi.

Moi Albert en zeg gelijk middag allemaal want ik ga wat eten en me opmaken voor de MotoGP.

https://www.nu.nl/binnenland/637533...vuurwerk-in-groningen-ging-gruwelijk-mis.html

Tja de ellende begint al en bij ons op de hoek hebben ze vrijdag zo n metalen afvalbak aan een paaltje opgeblazen en die lag in 3 stukken en de inhoudt lag weid en breid verspreid op de hoek.
Jee wat triest!

Hier ook al flink vuurwerk in de avonduren maar nog niet zo hard dat ik denk dat het illegaal spul is.

Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Nog maar weer een dag rustig houden.
Dan had je het nodig. Kalmpjes aan maar.

Dan had je het nodig. Kalmpjes aan maar.
Oh, komt goed hoor. Vandaag nog lekker rustig aan voor de buis, morgen denk ik maar weer een paar uurtjes naar t werk.

Prachtige Moto2 race met Veijer op 2 en die kwam een meter te kort voor de overwinning.
Nou ja, Max kan er even naar kijken straks en dan weet ie ook hoe het moet straks :DD :DD :DD

Goedemiddag!

Middag Lissa.

Avond allemaal.

Avond. Avondeten (gebakken aardappelen,sla en houthakkerssteak) weer op en afwas gedaan. De eerste kerst/winterverlichting is hier een feit,streng met LED lampjes om de krans bij de voordeur gewikkeld :)k

Avond Thea.

Dag buurman :daisy:

Avond. Geweldige pot van PSV en van Max. Van nix toch naar P3.

Nou opzich knap gedaan van Max maar ja ipv ingelopen staat ie nu weer op ik dacht zo n 13 punten meer achterstand en dat is wel vrij veel met nog 3 wedstrijden.
Achterstand zal nu rond de 50 punten zijn.

Goeienavond
Nou opzich knap gedaan van Max maar ja ipv ingelopen staat ie nu weer op ik dacht zo n 13 punten meer achterstand en dat is wel vrij veel met nog 3 wedstrijden.
Achterstand zal nu rond de 50 punten zijn.
heel knap gereden. Goedenavond trouwens.

Avond Henny.

Moge allemaal.

Moge Michael.

Mogguh!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan