Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Nog maar weer een dag rustig houden.

Moge binnenkomers en hier een dagje MotoGP en de zon schijnt al lekker buiten.

Goede morgen en een fijne zondag iedereen !

Moi Albert en zeg gelijk middag allemaal want ik ga wat eten en me opmaken voor de MotoGP.

Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Nog maar weer een dag rustig houden.
Dan had je het nodig. Kalmpjes aan maar.

Prachtige Moto2 race met Veijer op 2 en die kwam een meter te kort voor de overwinning.
Nou ja, Max kan er even naar kijken straks en dan weet ie ook hoe het moet straks :DD :DD :DD

Avond. Avondeten (gebakken aardappelen,sla en houthakkerssteak) weer op en afwas gedaan. De eerste kerst/winterverlichting is hier een feit,streng met LED lampjes om de krans bij de voordeur gewikkeld :)k

Avond. Geweldige pot van PSV en van Max. Van nix toch naar P3.

Nou opzich knap gedaan van Max maar ja ipv ingelopen staat ie nu weer op ik dacht zo n 13 punten meer achterstand en dat is wel vrij veel met nog 3 wedstrijden.
Achterstand zal nu rond de 50 punten zijn.

Goeienavond
Nou opzich knap gedaan van Max maar ja ipv ingelopen staat ie nu weer op ik dacht zo n 13 punten meer achterstand en dat is wel vrij veel met nog 3 wedstrijden.
Achterstand zal nu rond de 50 punten zijn.
heel knap gereden. Goedenavond trouwens.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan