Fozzy
Well-known member
Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Nog maar weer een dag rustig houden.
Moi.Jee wat triest!https://www.nu.nl/binnenland/637533...vuurwerk-in-groningen-ging-gruwelijk-mis.html
Tja de ellende begint al en bij ons op de hoek hebben ze vrijdag zo n metalen afvalbak aan een paaltje opgeblazen en die lag in 3 stukken en de inhoudt lag weid en breid verspreid op de hoek.
Pak aan en helm op? 😜Moi Albert en zeg gelijk middag allemaal want ik ga wat eten en me opmaken voor de MotoGP.
Dan had je het nodig. Kalmpjes aan maar.Mogge, 11uur in bed gelegen en geslapen… dat is lang geleden voor me. Nu bakkie thee, broodje en pilletje voor de rikketik erin.
Oh, komt goed hoor. Vandaag nog lekker rustig aan voor de buis, morgen denk ik maar weer een paar uurtjes naar t werk.Dan had je het nodig. Kalmpjes aan maar.

heel knap gereden. Goedenavond trouwens.Nou opzich knap gedaan van Max maar ja ipv ingelopen staat ie nu weer op ik dacht zo n 13 punten meer achterstand en dat is wel vrij veel met nog 3 wedstrijden.
Achterstand zal nu rond de 50 punten zijn.
Oh is Billy ziek?Morgen allemaal. Dadelijk ff de dap bellen voor Billy.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.