Moge Allemaal en door omstandigheden even een nieuw GDT.
Het is net als voorheen niet toegestaan om hier gif te posten.
Het is net als voorheen niet toegestaan om hier gif te posten.
Daar heb ik alle begrip voor want ik doe daar ook graag aan hoor.Sint-Pieter houd mss seista om 14 uur . Die man is ook al op leeftijd .
Ik ga me er eens in verdiepen. Ik heb hier een windhoos 10 PC staan waar niks mee gedaan wordt. Dat is natuurlijk het moment om me te verdiepen in Linux.Zo, het einde nadert, hopelijk niet voor mij, wel voor Microsoft Windows 10. We moeten Windows 11 installeren voor zolang het duurt. (Men is bezig met de ontwikkeling van Windows 12!!) Zo nodig op een nieuwe computer, dat dan wel weer. Maar er zij alternatieven. Zo heb ik op een oudere laptop Linux Mint 22.1 Cinnamon geïnstalleerd. Werkt net zo goed als Windows en vraagt niet om een nieuwe computer. Je kan ook kiezen voor Zorin of AnduinOS als Linux vervangers maar naar mijn idee is de Mint versie eenvoudiger in gebruik. Bovendien bevat het Libre Office, een kostenloze tekstverwerker, spreadcheet en een database naast Math (formulebewerker) en Draw (afbeeldingen en stroomdiagrammen). Alles is compatible met Microsoft Office 65 wat we betaling vraagt. Fotobewerking ix gratis in Linux maar ook je video's zijn daar te monteren. Zo maar een paar dingen die mogelijk zijn met Linux. In Denemarken stapt men van overheidswege al over naar Linux. Zou men hier ook moeten doen, denk ik. Moest even van mijn hart, naast iets wat nog belangrijker is: Maak van vandaag een fijne dag!!
Uiteraard al ingediend en per ommegaande bericht dat de declaratie akkoord is. Het zal vanavond of vannacht wel weer op de rekening staan.Mooi dat ze thuis is Nicole en nu snel die nota indienen.
Ga dat ook bij John die heeft nog windows 95 draaien en wordt enkel voor Grunn nog ondersteund door microsoft .Zo, het einde nadert, hopelijk niet voor mij, wel voor Microsoft Windows 10. We moeten Windows 11 installeren voor zolang het duurt. (Men is bezig met de ontwikkeling van Windows 12!!) Zo nodig op een nieuwe computer, dat dan wel weer. Maar er zij alternatieven. Zo heb ik op een oudere laptop Linux Mint 22.1 Cinnamon geïnstalleerd. Werkt net zo goed als Windows en vraagt niet om een nieuwe computer. Je kan ook kiezen voor Zorin of AnduinOS als Linux vervangers maar naar mijn idee is de Mint versie eenvoudiger in gebruik. Bovendien bevat het Libre Office, een kostenloze tekstverwerker, spreadcheet en een database naast Math (formulebewerker) en Draw (afbeeldingen en stroomdiagrammen). Alles is compatible met Microsoft Office 65 wat we betaling vraagt. Fotobewerking ix gratis in Linux maar ook je video's zijn daar te monteren. Zo maar een paar dingen die mogelijk zijn met Linux. In Denemarken stapt men van overheidswege al over naar Linux. Zou men hier ook moeten doen, denk ik. Moest even van mijn hart, naast iets wat nog belangrijker is: Maak van vandaag een fijne dag!!
en als ik val met fiets ( 2 jaar geleden ) door verzachtende omstandigheden ( lees teveel kwaremont gedronken ) dan lachen ze mij uit en daar wacht een heel peleton .Avond. Tja Pogi is blijkbaar ‘God’ in de tour…. Vraag me af of ze dit bij elk andere renner ook gedaan hadden.
Avond Albert en zoals er werd gereageerd denk ik dat ze dat ook voor een ander hadden gedaan. Het heeft die groep erg weinig tijd gekost ook.Avond. Tja Pogi is blijkbaar ‘God’ in de tour…. Vraag me af of ze dit bij elk andere renner ook gedaan hadden.
1 die aan 3 km / u omvalt is weinig spectaculair aan en was dan nog in het gras dat ik viel was nog zacht ook muhahahahaAvond Albert en zoals er werd gereageerd denk ik dat ze dat ook voor een ander hadden gedaan. Het heeft die groep erg weinig tijd gekost ook.
Nou Stefan ik had die val wel willen zien maar ik was je ook gelijk te hulp geschoten hoor.
Toch jammer dat je dat gras hebt beschadigd dan1 die aan 3 km / u omvalt is weinig spectaculair aan en was dan nog in het gras dat ik viel was nog zacht ook muhahahaha
En toch vindt ik t raar… laat zn teamgenoten het oplossen door zn fiets af te staan… o nee, dr was er maar een meer over. Denk dat zijn bolwerk een beetje op wankelen staat.Avond Albert en zoals er werd gereageerd denk ik dat ze dat ook voor een ander hadden gedaan. Het heeft die groep erg weinig tijd gekost ook.
Nou Stefan ik had die val wel willen zien maar ik was je ook gelijk te hulp geschoten hoor.
Nou de fiets was rap weer gemaakt dus dat was niet het probleem en ook dat wisselen kost tijd en de groep heeft hier laten zien dat je ook op een sportieve manier met zo n geval van pech kan omgaan.En toch vindt ik t raar… laat zn teamgenoten het oplossen door zn fiets af te staan… o nee, dr was er maar een meer over. Denk dat zijn bolwerk een beetje op wankelen staat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.