Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
60
Moge Allemaal en door omstandigheden even een nieuw GDT.

Het is net als voorheen niet toegestaan om hier gif te posten.

Goede morgen en je bent mooi op tijd aan het werk. Hier zit het werk er net op 👌🏼

Klopt Michael en ik was met een spammer bezig en waarschijnlijk is het oude GDT per ongeluk meegenomen met de opschoning.
Nou ja hij is er weer moet je maar denken.

Middag Stefan en het is maar wat je feest noemt. Nou ja in dat geval is het feestje om 2 uur voorbij.

Sint-Pieter houd mss seista om 14 uur . Die man is ook al op leeftijd .

Goedemddag

Woef is weer thuis. Zij heeft een paar snijtandjes en een bultje bij de dierenarts gelaten, ik de inhoud van mijn portemonnee 🙄
Hoofdzaak dat het heel goed gaat met haar en dat ze al goed wakker was toen ik haar tegen half 2 ophaalde.

Zo, het einde nadert, hopelijk niet voor mij, wel voor Microsoft Windows 10. We moeten Windows 11 installeren voor zolang het duurt. (Men is bezig met de ontwikkeling van Windows 12!!) Zo nodig op een nieuwe computer, dat dan wel weer. Maar er zij alternatieven. Zo heb ik op een oudere laptop Linux Mint 22.1 Cinnamon geïnstalleerd. Werkt net zo goed als Windows en vraagt niet om een nieuwe computer. Je kan ook kiezen voor Zorin of AnduinOS als Linux vervangers maar naar mijn idee is de Mint versie eenvoudiger in gebruik. Bovendien bevat het Libre Office, een kostenloze tekstverwerker, spreadcheet en een database naast Math (formulebewerker) en Draw (afbeeldingen en stroomdiagrammen). Alles is compatible met Microsoft Office 65 wat we betaling vraagt. Fotobewerking ix gratis in Linux maar ook je video's zijn daar te monteren. Zo maar een paar dingen die mogelijk zijn met Linux. In Denemarken stapt men van overheidswege al over naar Linux. Zou men hier ook moeten doen, denk ik. Moest even van mijn hart, naast iets wat nog belangrijker is: Maak van vandaag een fijne dag!!

Middag ben en Nicole.

Mooi dat ze thuis is Nicole en nu snel die nota indienen.

Zo, het einde nadert, hopelijk niet voor mij, wel voor Microsoft Windows 10. We moeten Windows 11 installeren voor zolang het duurt. (Men is bezig met de ontwikkeling van Windows 12!!) Zo nodig op een nieuwe computer, dat dan wel weer. Maar er zij alternatieven. Zo heb ik op een oudere laptop Linux Mint 22.1 Cinnamon geïnstalleerd. Werkt net zo goed als Windows en vraagt niet om een nieuwe computer. Je kan ook kiezen voor Zorin of AnduinOS als Linux vervangers maar naar mijn idee is de Mint versie eenvoudiger in gebruik. Bovendien bevat het Libre Office, een kostenloze tekstverwerker, spreadcheet en een database naast Math (formulebewerker) en Draw (afbeeldingen en stroomdiagrammen). Alles is compatible met Microsoft Office 65 wat we betaling vraagt. Fotobewerking ix gratis in Linux maar ook je video's zijn daar te monteren. Zo maar een paar dingen die mogelijk zijn met Linux. In Denemarken stapt men van overheidswege al over naar Linux. Zou men hier ook moeten doen, denk ik. Moest even van mijn hart, naast iets wat nog belangrijker is: Maak van vandaag een fijne dag!!
Ik ga me er eens in verdiepen. Ik heb hier een windhoos 10 PC staan waar niks mee gedaan wordt. Dat is natuurlijk het moment om me te verdiepen in Linux.
Mooi dat ze thuis is Nicole en nu snel die nota indienen.
Uiteraard al ingediend en per ommegaande bericht dat de declaratie akkoord is. Het zal vanavond of vannacht wel weer op de rekening staan.

Ik hoor zoveel mensen over “Verzekeringen voor huisdieren vergoeden amper wat of zelfs niets.” maar steeds gaat het dan om de goedkoopste verzekeraars of uitgeklede polissen. Blijkbaar lezen mensen een polis van te voren niet.
Ik heb echt nooit problemen met de verzekering die ik voor de mijne af heb gesloten en ik denk dat jij die ervaring ook hebt.

Nee wij hebben ook prima ervaring met OHRA hoor en ze zijn ook erg snel inderdaad.

Avond allemaal en mooie actie van het peloton na de val van Pogi.

Ga dat ook bij John die heeft nog windows 95 draaien en wordt enkel voor Grunn nog ondersteund door microsoft .

Avond. Tja Pogi is blijkbaar ‘God’ in de tour…. Vraag me af of ze dit bij elk andere renner ook gedaan hadden.

Avond. Tja Pogi is blijkbaar ‘God’ in de tour…. Vraag me af of ze dit bij elk andere renner ook gedaan hadden.
en als ik val met fiets ( 2 jaar geleden ) door verzachtende omstandigheden ( lees teveel kwaremont gedronken ) dan lachen ze mij uit en daar wacht een heel peleton .

Avond Albert en zoals er werd gereageerd denk ik dat ze dat ook voor een ander hadden gedaan. Het heeft die groep erg weinig tijd gekost ook.

Nou Stefan ik had die val wel willen zien maar ik was je ook gelijk te hulp geschoten hoor.

Avond Albert en zoals er werd gereageerd denk ik dat ze dat ook voor een ander hadden gedaan. Het heeft die groep erg weinig tijd gekost ook.

Nou Stefan ik had die val wel willen zien maar ik was je ook gelijk te hulp geschoten hoor.
1 die aan 3 km / u omvalt is weinig spectaculair aan en was dan nog in het gras dat ik viel was nog zacht ook muhahahaha

En toch vindt ik t raar… laat zn teamgenoten het oplossen door zn fiets af te staan… o nee, dr was er maar een meer over. Denk dat zijn bolwerk een beetje op wankelen staat.

En toch vindt ik t raar… laat zn teamgenoten het oplossen door zn fiets af te staan… o nee, dr was er maar een meer over. Denk dat zijn bolwerk een beetje op wankelen staat.
Nou de fiets was rap weer gemaakt dus dat was niet het probleem en ook dat wisselen kost tijd en de groep heeft hier laten zien dat je ook op een sportieve manier met zo n geval van pech kan omgaan.
Je ziet dit niet zo vaak meer in de sport dus vond het prijzenswaardig.

Moi, laatste werkdag van deze week alweer. Ff tot half 3 buffelen op laag tempo.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan