Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Wij hebben steeds hop van de buurman wat onder het hek doorkomt met de wortels en hier dus weer de kop opsteekt maar zover ik heb gelezen maakt roundup het blad wel dood maar niet de wortel en heb je er weer niks aan. Maar ja ik ben geen tuinder.
Ik las ook ergens dat Veevoeder zout ook schijnt te werken.

Ik las ook ergens dat Veevoeder zout ook schijnt te werken.
Ja ik lees het ook en strooizout kan ook werken maar dat trekt vocht uit het blad en zal bij de hop weinig invloed hebben op de wortels. Nou ja dan trekken we nog maar even door aan hop die aan onze kant de kop opsteekt.

Middag allemaal.

Middag, portie kibbeling à €6,50 verorberd, nu eens kijken hoe het weer op Circuit Spa is bij de F1.

Morguh. En weer veuls te vroeg wakker. Rond 5u. Wekker vd zoon die naar zn vakantiebaan moest. 6uur beginnen in de wasserij.
Nou ja.. ben toch ochtendmens. Straks ff naar de winkel voor zout voor de waterontharder en onkruidverdelger voor het terras. Lekker agressief bestrijden, 😉 :sorry: helaas geen ‘ouderwetse’ RoundUp meer verkrijgbaar, en ritje naar Polen heb ik geen zin in.
Hier in het dorp nog ‘verkrijgbaar’
Je moet alleen wel vragen naar een goed werkend middel. En dan wordt er een flesje van achteren gehaald.

Middag, portie kibbeling à €6,50 verorberd, nu eens kijken hoe het weer op Circuit Spa is bij de F1.
Droog en zonnig zo te zien. Kunnen we nu via KPN ook gratis zien maar ik kijk liever de Tour.

Middag Marcel en wanneer vertrek je?

Avond allemaal en een korte tourrit maar Pogi heeft de voorsprong goed verdedigd en het wordt nu bijna onmogelijk voor Visma.

Goedemorgen

Avond allemaal en een korte tourrit maar Pogi heeft de voorsprong goed verdedigd en het wordt nu bijna onmogelijk voor Visma.
Avond, je geeft de winnaar te weinig aandacht. Of telt voor jou alleen het algemeen klassement? Pogi hoeft alleen maar op Jonas te letten, verder boeit het hem niet lijkt het wel. Beetje op de bagagedrager zitten…

Avond, je geeft de winnaar te weinig aandacht. Of telt voor jou alleen het algemeen klassement? Pogi hoeft alleen maar op Jonas te letten, verder boeit het hem niet lijkt het wel. Beetje op de bagagedrager zitten…
Avond Albert en ja voor de winnaar is het leuk natuurlijk maar ik kijk naar het algemeen klassement inderdaad. Vingegaard had het voornemen tot Parijs te knokken dus voor hetzelfde geld had die een aanval ingezet.

Ach ja… jaag die RUS DE GRENS EENS OVER

Oeps.. capslock

Ach ja… jaag die RUS DE GRENS EENS OVER
Vanuit het beheer gingen ze er John op af sturen maar ze zijn bang dat ze binnen 2 weken een kaartje van john krijgen vanuit Hongkong .

Vanuit het beheer gingen ze er John op af sturen maar ze zijn bang dat ze binnen 2 weken een kaartje van john krijgen vanuit Hongkong .
Ik zal dat klusje wel delegeren :DD :DD

Ach, ze maken er zich niet te druk meer over… over een dikke week ging de stekker er toch uit? 😉

Ach, ze maken er zich niet te druk meer over… over een dikke week ging de stekker er toch uit? 😉
Nou we zijn er druk mee bezig hoor of beter gezegd Marcel de eigenaar.

Met de stekker eruit te trekken ? ?
Nou ja ik heb geen verstand van dat soort dingen dus dat doet Marcel altijd. Als ik me er mee ga bemoeien dan gaat het forum op zwart denk ik :DD :DD

Moge allemaal.

goedemorgen iedereen

Goedemorgen vanaf Zonnig Playa del Bergentheim.

Morgen allemaal. Een heul errug iets minder zonnig hier na het zien van de aanslag belastingdienst. :petjeaf:

Moge binnenkomers en hier maar grijs in de lucht.
Eten is in huis en beide bakken van vers water voorzien dus ik ben er wel weer klaarmee.

Zo, klaar met het onkruid even uit de voortuin halen tussen de plantjes. Kn dt de vakantie over ook weer groeien.
Nu in de ruststand en aan de koffie samen. De zoon aan t werk tot 3u en de ega mag van 1445 tot 2230 haar laatste dienst draaien voor de vakantie.

Binnenkort onze eigen passievruchten eten van de passiebloem denk ik. Zag vanmorgen een paar vruchten aan de struik.

Goedemorgen op deze zinderende zaterdag!

Moge Hans en hier is het een grijs en rustig dagje hoor.

Moi, wat zonnig en warm broeierig hier. Nou ja, doe weinig meer, F1 sprint kijken dan tour, en de F1 qualy. Mooi weer op Spa.

Moi Albert en ik ga een broodje eten dus zeg gelijk fijne middag allemaal.

O ja, veel plezier met de F1 en de Tour en voor mij zal dat met de Tour zijn.

Ik zat gisteren behoorlijk in de stress..

Ik was met onze zoon Jeff vissen en kreeg hij steeds meer hoofdpijn. Daarna een raar gevoel in zijn tong en zijn rechterarm had tintelingen.
Huisarts gebeld wat ik ermee aanmoest en op weg naar de huisarts viel hij bijna flauw. Op advies van de huisarts de ambulance gebeld en nagekeken. Bleek dat hij te weinig gegeten had en te weinig gedronken. Hij was ook in paniek omdat hij geen lucht meer kreeg van de stress.
Arm jonkie.. geschrokken en viel op de bank in slaap.

Middag Patricia en gelukkig was het niks ernstigs maar zo zie je dat eten en drinken belangrijk is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan