Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Je zal dr maar staan met je caravan of tent, daarom ga ik liever elk jaar wat comfortabeler op vakantie in een appartement/of vakantiehuis.
Dit jaar naar Traben Trarbach op een paar meter vd Moezel.

Mogge John.
Het is nu eigenlijk droog geworden wij zitten gelukkig in een hotel maar zo'n 500m hier vandaag een grote camping ik denk dat het daar een complete chaos is. Mijn schoonouders laten net weten dat ze vandaag maar traben-trarbach gaan wel heel toevallig😂

Middag allemaal.

Middag, straks na de frietjes voor het eerst dit jaar maar eens naar de waterkant met een hengel en wat gerei.

Middag Albert en veel visplezier.

Avond.

Je zal dr maar staan met je caravan of tent, daarom ga ik liever elk jaar wat comfortabeler op vakantie in een appartement/of vakantiehuis.

Mogge John.
Naar Traben of naar Trarbach ene ligt aan één kant van de moezel en andere aan de andere kant .

Degene die naar Duitsland gaan moeten er rekening mee houden dat we een Firewall hebben die niet toestaat dat je vanuit Duitsland online kan. En natuurlijk niet met een VPN zoals ik al eerder heb gemeld.
Het beste is dus een vakantie in Grunn :DD :DD

Degene die naar Duitsland gaan moeten er rekening mee houden dat we een Firewall hebben die niet toestaat dat je vanuit Duitsland online kan. En natuurlijk niet met een VPN zoals ik al eerder heb gemeld.
Het beste is dus een vakantie in Grunn :DD :DD
Ook erbij vermelden wie 2 weken op vakantie gaat naar Grunn kan in september een premie van de nederlandse staat van 750 € krijgen omdat je aan ontwikkelingshulp hebt deelgenomen .

Hap hap…. Lekkere snoepjes

IMG_8234.jpeg
IMG_8235.jpeg
P

Ook erbij vermelden wie 2 weken op vakantie gaat naar Grunn kan in september een premie van de nederlandse staat van 750 € krijgen omdat je aan ontwikkelingshulp hebt deelgenomen .
Daarbij zullen die mensen niet meer weg willen want die weten wat ze dan achterlaten :DD :DD

Mogge John.
Als die Moezel stijgt, zit je in een vakantiehuis ook niet fijn.

We vertrekken woensdag, eerst een paar dagen Zuid Limburg in een hotel in Vijlen en zaterdag door naar de Moezel.
Vijlen. Erg mooi daar. Wij verbleven veel in Bommerig, ligt er vlakbij.

Een goede vlaai kun je in Epen halen, bij Franssen.
Notermans in Vijlen koop ik niks meer. Een keer een bijna bedorven vlaai meegekregen. Die stond er al te lang.

Avond Marcel.

Ff vraagje mensen, er is van deze site toch ook een app? Dacht dat ik daar een popup van kreeg, maar drukte te snel weg haha. Enig idee hoe deze heet? Kan hem in de playstore niet vinden.

Moge allemaal.

Mogge iedereen .

Ff vraagje mensen, er is van deze site toch ook een app? Dacht dat ik daar een popup van kreeg, maar drukte te snel weg haha. Enig idee hoe deze heet? Kan hem in de playstore niet vinden.
Neen er is nog geen app John is die aan het maken en zal weldra wel in de playstore te vinden zijn .

Neen er is nog geen app John is die aan het maken en zal weldra wel in de playstore te vinden zijn .
Nee die is er inderdaad niet maar ik ben niks aan het maken hoor :DD :DD

Jazeker, de site is er ook als app maar staat niet in de playstore of Google play.

Ik zie installeer app onderin staan in Chrome wanneer ik op de telefoon linksboven op de lijntjes klik naast mijn avatar.

Ik zie installeer app onderin staan in Chrome wanneer ik op de telefoon linksboven op de lijntjes klik naast mijn avatar.
O, misschien dat je dat alleen op de foon ziet dan.

Goedemorgen op deze laatste dinsdag van juli.

Moge Albert en Corne.

Moggu JT,

Net alweer een flinke bui hier Albert.

Mooi, hou ze daar maar, dan vallen ze hier niet.
Het begint om 12 uur meer te regenen en dan tot 3 uur maar ik kan niet beloven dat het dan niet jou kant opkomt:sorry:

Goedemorgen.

Ik kom jullie even gedag zeggen want ik las dat over 2 dagen de stekker uit het forum getrokken gaat worden.

1753773961128.png

Of wordt de soep niet zo heet gegeten als die wordt opgediend?

Zo, ff naar de Pomp geweest in Itterbeck, de Duitse benzine weer in de tank.

Goedemorgen.

Ik kom jullie even gedag zeggen want ik las dat over 2 dagen de stekker uit het forum getrokken gaat worden.

Bekijk bijlage 389471
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als die wordt opgediend?
Oeps dat wordt email adressen en 06 nrs uitwisselen dan voor een appgroep, en vrienden maken op FB. Wel selectief uiteraard. :engel: Zonde dat op 1 augustus alles weg is. 😕

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan