Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Poetin verveelde zich denk ik.

Middag, werkdag zit er al weer ff op. Eerst maar eens wat eten.

Middag Albert en smakelijk eten.

Avond! Morgen mijn 2wekelijkse oppasochtend met mijn neefje, maar hij komt gezellig zo alvast :DD

Avond, komt ff een onweersbui voorbij met wat gerommel.

Goedenavond,
hier moet het nog beginnen. Wat onweer in de buurt dus dadelijk de PC toch maar van het stopcontact halen. 2 Keer flinke schade in huis door bliksem was 2 keer teveel.

Het viel hier mee. Beetje gerommel op afstand. Bijna weekend, morgen tot 1430 en dan vrij tot dinsdag. Lekker vooruitzicht

Mogguh, laatste uren van deze week op de werkvloer. Eens kijken hoe het met de borduurmachine gesteld is. Gister begon 1 vd 3machines die we hebben staan behoorlijk geluid te maken wat niet hoort. Dus samen met mn werkgever eens op onderzoek met olie en vetspuit, maar het euvel niet echt gevonden. Zo eens horen of een nachtrust het apparaat ook goed heeft gedaan en anders de monteur maar eens bellen en vragen om tips wat te doen.

Enniewee, tot later.

Moggeh, drukke week gehad met eerst de F1 en vanavond naar Spa en nog een beetje werken tussendoor....volgende week weer een beetje rustiger en meer tijd om hier te zitten. 😉

Moge Lex en doe rustig aan he ;))

• Leuk
Waarderingen: Lex
Moguh??? Tis 03:56 in de nacht...
Als je wat vroeger zou opstaan dan had je goedemorgen terug kunnen zeggen natuurlijk :DD
Als je graag wil dat ik je bel zodat je ook lekker vroeg erbij bent dan geef je maar een gil Marcel;))

Meestal ben ik een uurtje later en dan rustig ontbijten en de hond uitlaten en lekker op de bank wat tv terugkijken van de avond ervoor.

Je mag hier ook niks meer Albert :DD :DD

Ach… als t niet echt dringend nodig is een operatie snap ik het deels wel.
Maar… in het UMCG zijn ze al bezig met personeel bezuinigen bij bepaalde handelingen. Mn schoonzus moest vorige week voor controle icm aankomende operatie aan de keel. Moesten zelf bloeddruk opmeten en saturatie ed. QR code scannen en daarna de handelingen doen.
Moet je natuurlijk wel kundig zijn om dit te doen.

Ja best triest allemaal Albert want ja niet iedereen is kundig en als het niet goed gebeurt dan.......................................................🙁

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan