Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou ik kan het niet zien maar de race is niet echt spannend lijkt me als de top vijf net zo binnen gaat komen als gestart en ik 15 min geleden dit lees:

Dit was het hoogtepunt van de race tot nog toe. Het gevecht tussen Norris en Verstappen in de openingsfase van de race.

Maar ja leuke troostprijs voor Max want dat maakt een verloren seizoen misschien nog een klein beetje goed.

Zag net ook de dames van Hera United spelen maar ja dat nivo valt ook tegen. Er is wel iets waar de dames wel erg goed in zijn en dat is schreeuwen op het veld en dat valt me bij damesvoetbal vaak op.

Yeah. SUPERMAX. heerlijke race. Van start tot finish.
Maar dat McLaren. Wat een flut team zeg met die orders om Norris voor Piastei te zetten. Zelf een slechte pitsstop en dan Norris weer matsen.. brrr.

IMG_0150.jpeg

Haha lachen Albert. Als Max een keer wint schreeuw je het van de daken en als ie 6e wordt dan horen we niks. Maar dat maakt niet uit maar ik denk dat Mc Laren heel goed weet wat ze doen want ze staan niet voor niks 1 en 2 dus ik denk dat als we het over flutteams hebben we eerder aan Red Bull en Ferrari moeten hebben dit jaar :DD :DD

Kortom voor Max was het op een incidenteel succesje na bagger tot nu toe en er is gewoon een team die het beter doet. Maar ja volgend jaar nieuw seizoen met nieuwe kansen:deal::deal:

Ja het is toch zo?
Als Leclerc vandaag zou hebben gewonnen dan is dat ook een leuke troostprijs voor hem en Ferrari maar ook hun seizoen is flut en minder dan ze hadden gehoopt.
Nou datzelfde geldt voor Max en alle andere coureurs want Mc Laren steekt er met kop en schouders bovenuit en dat komt niet omdat ze in een race een keer geluk hebben gehad.
Nee ze zijn de beste dit jaar.

En spannend wil ik de race niet noemen als ze 15 min voor het einde schrijven dat het meest spectaculaire in ronde 1 gebeurde. En als de eerste 5 bij de start net zo over de finish komen als dat ze zijn gestart dan laat dat vaak ook weinig spanning zien.
Misschien dat de komende jaren met de veranderingen in de F1 het weer wat spannender gaat worden met meer spectakel. Hoop doet leven moet je maar denken ;))

Btw, ik ben geen Mac Laren fan maar vindt het wel mooi dat zo n team het zo goed doet en de coureurs zijn jonge honden die er de tanden inzetten.
Liefst zag ik Ferrari winnen maar ja dat zijn ze daar verleerd:DD:DD

DUDUDUDUUU max Verstappen…
Toch leuk dat er nog fans zijn die hem blijven steunen ondanks de slechte resultaten dit jaar. Maar persoonlijk vindt ik dat je dan ook wat moet laten horen als hij vijfde of zesde wordt op 30 sec achterstand op de winnaar :DD :DD ;))

Haha, heerlijk sport en verschillende meningen en ik vindt het helemaal niet erg dat er ook mensen zijn die de sport niet begrijpen:DD:DD:DD:pp

Ter afsluiting nog 1 ding. Je kan fan van een team zijn maar je moet wel realistisch blijven en de oranje bril een keer afzetten.
Ik ben fan van Ajax en ook wel een beetje van Ferrari maar ja beide zijn al een tijdje flut en dat zijn ze ook als ze een keer goed spelen of rijden.
Als Ferrari niet wint zoals je hoopt dan is het kinderachtig en totaal onterecht om een team als Mc Laren flut te noemen want die staan niet voor niets een straatlengte voor en laten zien dat ze wat neer kunnen zetten dit jaar. Ik zag liever Leclerc op 1 maar ja dat zit er niet in maar ja dan zeg ik niet dat de beste in het kampioenschap flut is.
Zelfs al wint Leclerc de volgende race en dan is en blijft Ferrari dit jaar flut en dat kun je denk ik ook dit seizoen zeggen van de RB.

In de jaren dat RB kampioen werd waren ze ook niet flut maar ja fan van Max was ik niet maar dat is iets anders. De stand laat vaak wel een realistisch beeld zien denk ik.

Zo nu gaan we wat tv kijken en nagenieten van het goede resultaat van Veijer en zijn opmars van de laatste weken.

Ik snap dathet moeilijk is om toe te geven dat Max Verstappen de laatste jaren de beste coureur ter wereld is. Alleen de auto is niet top momenteel.

En voor de rest…

Ik snap dathet moeilijk is om toe te geven dat Max Verstappen de laatste jaren de beste coureur ter wereld is. Alleen de auto is niet top momenteel.

En voor de rest…
Ja de laatste jaren misschien maar niet nu, Ajax was ook de meeste jaren de beste maar ja beiden zijn beide flut hoor.
Honda Repsol is ook een mooi voorbeeld ervan want die zijn vele jaren de beste geweest maar ja de laatste jaren ook flut zonder goede resultaten.
Maar het gaat mij erom ook dat je dan niet degene die nu het beste is flut mag noemen want die staan niet voor niets bovenaan natuurlijk .

Avond allemaal. Nog lekker wat tv kijken vanavond en uitkijken naar wat koeler weer na morgen. Kunnen we volgende week de zooi in de tuin snoeien en dan ben ik klaar ermee voor dit jaar.

Wat een rust hier dus ik zeg alvast slaap lekker allemaal.

iedereen een goedemorgen

Moge Albert, Corne en Tutorial en wat een omslag in weer.
Morgen hier 17 graden met dik 20mm regen en de komende 2 weken ook niet boven de 18-19 graden. Zal mijn regendans dan toch zin hebben gehad? :DD :DD

Ja, eens kijken hoe lang het duurt voor je gaat zeggen dat de regen niks is John. 🙂

Ja, eens kijken hoe lang het duurt voor je gaat zeggen dat de regen niks is John. 🙂
Nou met regen heb ik niet zoveel problemen want als ik naar Frits moet dan heb ik een goed regenpak Albert. Je kan je tegen regen kleden maar niet tegen 32 graden warmte.
Met die hitte zweet je al met niks doen dus dan heb ik liever dit weer.

Ja, ik dacht… ik geef ff een hint…. Hint 2
IMG_8535.jpeg

Laatst bewerkt:
Van harte Albert en ja dat gebak had mij niet aan het denken gezet maar maak er een leuke dag van zou ik zeggen.
Happy Birthday Vibes GIF by Feraz NFT

Middag allemaal.

Ik zie opeens bij Tutorial de voornaam staan en dat is altijd wel handig als je reageert 👍

@jessicapilon er stond eerder altijd een taartje oid bij je avatar,daaraan kon men zien wie er jarig was. Jammer dat die weg is. Want ik, en waarschijnlijk meerdere, kijken amper op de beginpagina om te zien wie er jarig is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan