Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag, vanmorgen handschoenen aan en muts op bij amper 4 graden. En nu lekker op fiets terug zonder.
Tussendoor bezoekje huisarts ivm irritatie in mn oog. Gisteravond kreeg ik last. Ff zalfje tegen een ontsteking. Net of er een korreltje zand in zit,

Middag, vanmorgen handschoenen aan en muts op bij amper 4 graden. En nu lekker op fiets terug zonder.
Tussendoor bezoekje huisarts ivm irritatie in mn oog. Gisteravond kreeg ik last. Ff zalfje tegen een ontsteking. Net of er een korreltje zand in zit,
Mijn advies is om je ogen extra te beschermen tijdens het fietsen met een fietsbril. Hopelijk helpt de zalf.

Goede middag, ja het was vanmorgen koud op de fiets....moet de wintermuts maar weer eens opzoeken.
Een fietsbril....nog ff veiligheids schoenen en een helm want je weet maar nooit. 🙄

Goede middag, ja het was vanmorgen koud op de fiets....moet de wintermuts maar weer eens opzoeken.
Een fietsbril....nog ff veiligheids schoenen en een helm want je weet maar nooit. 🙄
Heb een gewone, of zonnebril op. Niet nog meer glas voor mn gezicht.
Middag, nog net een kwartiertje.

Heb een gewone, of zonnebril op. Niet nog meer glas voor mn gezicht.
Middag, nog net een kwartiertje.
Ja dat gaat nog een zonnebril, maar moet idd. niet gekker worden
Voor m'n gevoel is het nog middag ja, het eten staat te pruttelen op het gas nu na het eten komt het avondgevoel.

Dag Albert, al iets minder last van je oog?

Morguh, woensdag en dus mn werkweek al half voorbij.

Morgen allemaal. Albert, ik had het gisteren over een fietsbril. Zo heb ik zelf ook gevoelige ogen voor wind. Speciaal om mijn ogen te beschermen, zelfs tegen zijwind, heb ik een Oakley Clifden.

Een voordeel van een fietsbril vindt ik dat die beter aansluit rond je ogen.

Laatst bewerkt:
Middag, afsprakendagje hier met tandarts in de ochtend en zonet de huisarts. Het houdt je bezig.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan