Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou ik lees net de stand uit Rotterdam en ik denk dat de trainer van Ajax alvast zn tassen klaar moet zetten . Ik kijk niet eens meer naar het Nederlandse voetbal want het nivo is niet best. Zag deze week toevallig een half uurtje uit Engeland en dat mag je voetbal noemen maar wat hier in de eredivisie wordt vertoont is vaak het aangluren niet waard.
Avond John Ze mogen Bas Nijhuis wel bedanken, 8minuten blessuretijd… o ja, want ze moeten ff gelijk spelen leek het wel.

Nou ja dat houdt de VAR bij volgens mij en niet de scheids maar ja tegenwoordig zie je overal zoveel extra tijd en vroeger was dat een keer 2-3 min.

Edit: het is de vierde man dus:

De vierde officialhoudt de bijkomende blessuretijd bij tijdens een voetbalwedstrijd. Deze official staat in contact met de scheidsrechter en noteert verloren tijd door bijvoorbeeld wissels, blessures, VAR-momenten en tijdrekken. Met een elektronisch bord geeft de vierde official vervolgens aan hoeveel extra tijd er wordt bijgeteld aan het einde van elke helft.

Nou ik lees net de stand uit Rotterdam en ik denk dat de trainer van Ajax alvast zn tassen klaar moet zetten . Ik kijk niet eens meer naar het Nederlandse voetbal want het nivo is niet best. Zag deze week toevallig een half uurtje uit Engeland en dat mag je voetbal noemen maar wat hier in de eredivisie wordt vertoont is vaak het aangluren niet waard.
Een mooie eindstand aldus een psv fan😅
Hopelijk doen de spelers van psv dalijk beter hun best.

Een mooie eindstand aldus een psv fan😅
Hopelijk doen de spelers van psv dalijk beter hun best.
Tja PSV doet het niet heel veel beter dit jaar om eerlijk te zijn en behoort ook tot de tob 3 ;))

Avond, simpele avond in Zwolle voor PSV. Scheids was de slechtste vd avond volgens mij. Paar kaarten geven terwijl er niks aan t handje was. Vooral aan PSV zijde, maar daar zullen het er vast een paar oneens over zijn.

Mogguh. Fijne Zondag.

Moge Henny.

Zo hier een zeer spannende Moto3 gezien en Rueda is kampioen na een rode vlag vlakvoor het einde door een flinke valpartij.

Moge Albert en hier is het nog niet nat maar zonnig.

Morgen allemaal. Bezig met onderhoud, poetswerk, alternanthera eruit gegooid. Zou moeten lukken met mijn verlichting aldus een LFS....:juggle:

Goeiemiddag allemaal

Goeiesmiddags. Komt Bas net met een idee. Vind je Zuidelijk Zuid Amerika niet leuker dan Azië. Oooohhhh maakt het nog moeilijker om te kiezen.🤣

Middag, aan het wachten tot de visite er is.

Nou goede race van Russell en de Mc Larens hebben weinig punten toegegeven.

Goedemiddag! Terug na 3 weekjes touren door west-Amerika, waar het heeeerlijk tussen de 23 en 45 graden was. Jammer om dan weer in de regen thuis te komen 🙁 . Vlak voor de vakantie een 30 liter bakje opgestart en dat is nu 1 bak alg 🙄.

De visite belde af dus maar besloten om wat visjes te kopen, een aantal Microdevario Kubotai. Moeten nog een beetje groeien. De volwassen examplaren op de foto had ik al.
20251005_164751.jpg

Ondertussen doen de garnalen in de andere bak alsof ze nooit iets te eten krijgen🙄
20251005_165620.jpg

Dag meneer. Hier straks aan de kerrie- prei soep met stokbrood.

Goeienavond, blij met de 3 punten van Feyenoord.

Goeienavond, blij met de 3 punten van Feyenoord.
Avond, wij niet… hahaha

Terug van feestje van mn zusje, hapje en drankje gedaan en afgesloten met een bakje verse erwtensoep. Zojuist mn brood weer gesmeerd om morgen weer aan de nieuwe werkweek te beginnen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan