Middag Henny en je post stond in het gif topic dus ik heb hem even verplaatstGoeiesmiddags! Even een tukkie gedaan, ben nog steeds grieperig.

Ziek hoofd, sorryMiddag Henny en je post stond in het gif topic dus ik heb hem even verplaatst![]()
Goedemiddag, ff bakkie, en dan ga ik maar even naar de hobbykamer om wat met lijm enzo te spelen.En?Goeienavond.zo eens proberen of ik al weer koffie lust.😊
Henny zit nu aan een borrel denk ik dus.........................................Avond John.
En?

Hele sterke Irish koffie misschienHenny zit nu aan een borrel denk ik dus.........................................![]()
![]()

Ik ben niet zo’n theeklant. Ik ga zo mijn eerste kopje koffie in dagen proberen. En zonder alcohol!!🤣Neem hier wel een lekkere kop thee. 1 koffie per dag is genoeg veur mie.
Moge Andre en ik sta bijna op het punt er weer in te kruipenZij die al uit de bedstee zijn geklommen, morgen allemaal.

Ik mag het niet verklappen maar JW ligt nog steeds in de bedsteeMorgen JW. Ik geloof dat jij nu beheer moet gaan doen want John kan amper nog wakker blijven en kruipt graag weer in de bedstee., 😉

Dan klim jij toch iets hoger dan JW in de stapelbedstee. 😉Ik mag het niet verklappen maar JW ligt nog steeds in de bedstee![]()
![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.