Moge heren.

Ja ik dacht dat het 1 uur zou duren maar ik had me vergist dus ben rond half 11 maar gaan slapen.Moguh John
Heb je nog iets van het debat meegekregen of ben je na 5 minuutjes in slaap gevallen?![]()
Middag Jeffrey en ik neem aan dat je dan nieuwe gordijnen, ehhh sponzen hebt gekochtGoeiemiddag allemaal, de witte waas is hier weggetrokken en de zon komt weer tevoorschijn.
Ff je ogen grondig uitspoelen denk ik, en met filterwatten nawrijven.Middag. Ik zie het allemaal nog een beetje wazig 😃
Nou de zon is hier ver te zoeken momenteel.De Widget ook weer foetsie, als ik weer wil weten kijk ik wel naar buiten of op de app.. nu overigens zonnig, dus die widget was niet actueel
Echte Emmense fruitvliegjesZo, ritje Emmerhout gedaan en 2 potten met fruitvliegjes in huis.

Joa.. zit leven genoeg in behoorlijk veel nieuwbouw daar in de wijk trouwens.Avond.
Echte Emmense fruitvliegjes![]()
Kom er eigenlijk nooit maar wordt in Emmen volgens mij wel aardig gerenoveerd en nieuw gebouwd. Emmermeer in de loop der jaren ook al veel nieuwbouw. Nog even en ik woon in de wijk met de oudere huizenJoa.. zit leven genoeg in behoorlijk veel nieuwbouw daar in de wijk trouwens.

Dat hoop ik, en anders gaan ze maar op reis hoor.Kom er eigenlijk nooit maar wordt in Emmen volgens mij wel aardig gerenoveerd en nieuw gebouwd. Emmermeer in de loop der jaren ook al veel nieuwbouw. Nog even en ik woon in de wijk met de oudere huizen
En kikkertjes weer blij![]()
Truste. Ik ga nog een docu kijken over de Lakota Indianen en onder andere Crazy Horse.Moi, welterusten. Ik ga proberen mn zicht weer helder te krijgen, misschien na een goede nachtrust. 😉
Morgen lekker kort werkdagje tot 1200 uur. En dan leuke dingen doen smiddags denk ik.
Wow… 😳 Zwaai zwaai.Truste. Ik ga nog een docu kijken over de Lakota Indianen en onder andere Crazy Horse.
https://backend.crazyhorsememorial.org/media/CH_Carving Video V3 [1001394122].mp4
Crazy Horse krijgt een memorial uitgehouwen in steen, zoals ooit de presidenten uit steen gehouwen zijn.
Ik kende de locatie al omdat een vriendin daar in de buurt woont en er al eens foto's van stuurde. In het filmpje waar ik de link van plaats is te zien hoe groots dit project is. Waanzinnig vind ik het.
Gekke AmerikanenCrazy Horse krijgt een memorial uitgehouwen in steen, zoals ooit de presidenten uit steen gehouwen zijn.
Wel veel nieuwe aquariumstenen als ik dat zo zag😆Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.