Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogguh samen. Tijd voor een kop koffie.

Mogge, het is donderdag, dus mn laatste werkdag alweer. Dit weekend komt mn werkgever ook terug van zijn Zuid Afrika reis, dat worden mooie verhalen. Heb zn Polarsteps gevolgd en ja, dan wordt je wel effe jaloers op al dat moois.

Ajuu en tot vanmiddag, en hopelijk heeft de Ziggo monteur het probleem, in het modem, opgelost dan.

Moge JW en weer bijgekomen van je zaagklus?
Moguh John :petjeaf:

Nou, ik kon merken dat mijn oranje-roze elektrische handzaag er moeite mee had om de week door midden te krijgen. Kwam vast door de miezerregen:DD

Moguh John :petjeaf:

Nou, ik kon merken dat mijn oranje-roze elektrische handzaag er moeite mee had om de week door midden te krijgen. Kwam vast door de miezerregen:DD
Ja ik zou de volgende keer de week eerst droogföhnen want dat zaagt makkelijker :DD :DD

Middag. Hier spinazie geblancheerd voor het aquarium, nu nog even in ijsblokjeshouders duwen.

Middag Thea.

Je kan toch ook kant en klare spinazie a la creme kopen?:juggle:

Goeiesmiddags samen.

Moi, weer online op de Ziggo manier. Modem was defect, vanmorgen vervangen door een monteur. Die adviseerde ook om Nieuwe WiFi6 pods te nemen. Dus die maar ff geregeld zojuist via de chat met een medewerker. Mochten die toch niet werken dan houdt ik mooi mn Deco Mesh netwerk actief.

Hm. Ruukt lekker hier, zo aan de Lasagnette met ega en zoon. Die is ff thuus voordat ie weer naar Zwolle gaat. Studentenleven he.

Bijna goeienavond!😀

Goeieavond allemaal

Hm. Ruukt lekker hier, zo aan de Lasagnette met ega en zoon. Die is ff thuus voordat ie weer naar Zwolle gaat. Studentenleven he.
Nog even lekker eten bij pa en ma 😁

Nou…. Meer om de auto van moeders te halen…. Weer een uitje met een stel corpsleden
Dat hij maar lekker van zijn studententijd geniet Dat neemt niemand hem meer af.

Zo ben je met zn 3e. Thuis, en zo ben je alleen. 2 de deur uit gestuurd. 1 naar zn studentengedoe en de ander naar haar werk voor een verwantenavond.

Avond!! Vanochtend lekker met mn neefje van bijna 3 op stap geweest naar aquadeco, hij is nu al zo gek op vissen hoe zou dat toch komen... we hebben denk ik 10 rondjes langs alle aquaria gelopen :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan