aquatlantis splendid 100
Well-known member
Goedemorgen

Moguh JohnMoge JW en weer bijgekomen van je zaagklus?

Ja ik zou de volgende keer de week eerst droogföhnen want dat zaagt makkelijkerMoguh John
Nou, ik kon merken dat mijn oranje-roze elektrische handzaag er moeite mee had om de week door midden te krijgen. Kwam vast door de miezerregen![]()

Dat is nog eens een goed idee, even kijken waar ik mn beigelila haarföhn nou weer heb gelatenJa ik zou de volgende keer de week eerst droogföhnen want dat zaagt makkelijker![]()
![]()

Zou ook kunnen maar waag het er maar niet op. Al vinden ze dat misschien wel lekkerderJe kan toch ook kant en klare spinazie a la creme kopen?![]()

Gooiemiddig van oet Zitterd, veur de luu dao in SjinveldGoeiesmiddags samen.
Ik versta het goed, maar spreek het niet goed. Je woont in mijn buurtje dus.😊Gooiemiddig van oet Zitterd, veur de luu dao in Sjinveld

Nog even lekker eten bij pa en ma 😁Hm. Ruukt lekker hier, zo aan de Lasagnette met ega en zoon. Die is ff thuus voordat ie weer naar Zwolle gaat. Studentenleven he.
Nou…. Meer om de auto van moeders te halen…. Weer een uitje met een stel corpsledenNog even lekker eten bij pa en ma 😁
Dat hij maar lekker van zijn studententijd geniet Dat neemt niemand hem meer af.Nou…. Meer om de auto van moeders te halen…. Weer een uitje met een stel corpsleden

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.