Plek voor een luie egg chair Albert 

Of vitrinekast voor alle modelbouwPlek voor een luie egg chair Albert![]()

Tja er moet altijd iemand de schuld hebben maar Max is met Horner ook enkele keren kampioen geweest dus ik betwijfel of die man er zo debet aan is. Het is net voetbal, slechte resultaten en dan moet de trainer vaak de laan uit.Mogge. Lekker geslapen nu broodje happen en paar koppen thee leeg slurpen.
Zie net dat Max Verstappen de McLarens weer afgetroefd heeft voor de Sprint vanavond.
Volgens mij hadden ze die Horner er veel eerder uit moeten trappen, dan was hij veel dichter bij de McLarens in de stand om het kampioenschap volgens mij, alles in het team gaat ineens Crescendo..
Nou, dit was niet zn trainer, maar de teambaas.. net zoiets Alex Kroes bij Ajax, of Marcel Brands bij PSV, die staan beetje aan de top van het geheel, met daarboven natuurlijk de echte bazem. En na al die geruchten over Horner zn (ongewenste) gedrag was het te verwachten dat dit icm de resultaten een plek was om hem te piepelen.Tja er moet altijd iemand de schuld hebben maar Max is met Horner ook enkele keren kampioen geweest dus ik betwijfel of die man er zo debet aan is. Het is net voetbal, slechte resultaten en dan moet de trainer vaak de laan uit.
Ja dat is me bekend want een trainer zoals in het voetbal hebben ze niet in de F1 of MotoGP maar goed ik bedoelde dat er links of rechtsom vaak koppen moeten rollen.Nou, dit was niet zn trainer, maar de teambaas
Dat wordt ook amper meer droog denk ik. Hier geen gras meer. Alleen maar plantenbakken met wat struikjes en zo.Ja ik moet nog een keer maaien maar het gras is nog kletsnat dus dat moet eerst drogen.

Fijne dag vandaag!Dat wordt ook amper meer droog denk ik. Hier geen gras meer. Alleen maar plantenbakken met wat struikjes en zo.
Het snoeien is gebeurt. Koffie is op. Na de middaglunch even naar Zwolle naar de bouwmarkt van die vreselijke commercials altijd om de Lido kast te bestellen en dan door naar Assen voor een verjaardag van een nichtje en dr man. Zo komen we de dag wel door.
Kun je de konijnen er niet op loslaten?Ach Albert we hebben de hele dag zon aan die kant en die schijnt nu flink dus ik denk dat na 12 uur het wel te maaien is en anders doe ik het gewoon in 2028![]()
![]()
Die hadden we ooit maar ja de laatste is begin 2024 overleden dus dat gaat niet meerKun je de konijnen er niet op loslaten?

Oh sorry, dat wist ik niet (of ben ik vergeten 🙈)Die hadden we ooit maar ja de laatste is begin 2024 overleden dus dat gaat niet meer![]()
Ja dat is alweer ff geleden hoor en ze hadden een mooie leeftijd.Oh sorry, dat wist ik niet (of ben ik vergeten 🙈)

Ja, nu komt er ook nog de alg bij op de decoraties.Ja dat is alweer ff geleden hoor en ze hadden een mooie leeftijd.
Tja Albert dat sponzenmiracel moet worden opgelost![]()
![]()
Haha ja maar dat witte waas pakket verricht vast wonderenJa, nu komt er ook nog de alg bij op de decoraties.

Ik geef het op.. laaat hem maar gaar koken in zn melkbak.Haha ja maar dat witte waas pakket verricht vast wonderen![]()
Maar! 😉Volgens mij moet dat topic maar opgeschoond of op slot… hij gaat het nu op de persoon spelen. Lol
Ik zal maar weer eens kijken dan.Volgens mij moet dat topic maar opgeschoond of op slot… hij gaat het nu op de persoon spelen. Lol

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.