Fozzy
Well-known member
Moi John, Woutje W baalde ook weer eens na het puntverlies.

Je kunt het ook overdrijven met al dat vuurwerk.Haha, ja armoedje troef daar en daar gaan vast binnenkort koppen rollen met dit spel. Als ze zo 5e worden dan mogen ze blij zijn.
Wel een mooi eerbetoon aan de overleden fan maar ja wel wat veel rook![]()

Heb jij je klok vorig weekend maar een half uur verzet ipv een heel uur 🤔Middag allemaal.

Beter vroeg dan laat buurvrouwHeb jij je klok vorig weekend maar een half uur verzet ipv een heel uur 🤔![]()

Hier schijnt het zonnetje volop.Middag Henny. De zon laat wat verstek gaan hier maar ja het is droog.
Ja daarom schijnt ie hier niet denk ikHier schijnt het zonnetje volop.

Ik had deze over het hoofd gezien.Heb je nog steeds veel planten/orchideeën?

Wow! Prachtig! En in mijn lievelingskleur.Ik had deze over het hoofd gezien.
Stuk minder dan voorheen. Ik heb met name bij de orchideeën flink uitgedund. Makkelijke soorten gehouden.
Momenteel ook weinig in bloei, is de tijd van het jaar niet. Wel een grote Vanda, 130 cm lang, in bloei met een flinke tros paarse bloemen. Nu de bloemen goed geopend zijn is de grootste bijna 10 cm in doorsnede. Op de foto's zijn nog lang niet alle knoppen open. Handje op de foto erbij om een idee te geven van de omvang van de tros.
Hij kwam heel laat in bloei. De tweede bloemstengel heeft het daardoor niet gered. Ik was al verrast dat deze het zo goed bleef doen, ondanks de donkere dagen. De tros bloemen is 30 cm x 23 cm.
Foto's zijn thumbnails.
Bekijk bijlage 392164
Bekijk bijlage 392163
Bekijk bijlage 392162
Bekijk bijlage 392165
Bekijk bijlage 392172
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.