Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moi John, Woutje W baalde ook weer eens na het puntverlies.

Haha, ja armoedje troef daar en daar gaan vast binnenkort koppen rollen met dit spel. Als ze zo 5e worden dan mogen ze blij zijn.
Wel een mooi eerbetoon aan de overleden fan maar ja wel wat veel rook:juggle:

Goedenavond, na 6 dagen werken 1 dagje weekend, ik begin morgen met uitslapen......verwacht niet voor 10:00 een bericht van hier.😎

Haha, ja armoedje troef daar en daar gaan vast binnenkort koppen rollen met dit spel. Als ze zo 5e worden dan mogen ze blij zijn.
Wel een mooi eerbetoon aan de overleden fan maar ja wel wat veel rook:juggle:
Je kunt het ook overdrijven met al dat vuurwerk.

Avond. Hier de vriezer ontdooid en schoongemaakt. Weet gelijk weer waarom ik er nooit zin in heb om dat te doen:rolleyess:

Mogguh! Tijd voor koffie

Moge Henny en ik heb de tweede bak koffie net op.

Moge heren en ja een gif mocht niet Andre dus die heb ik verwijderd:sorry::sorry::sorry:

Goede zondagmorgen

Moge Jeffrey vanuit een zonovergoten Grunn.

Goeiemiddag samen.

Middag Henny. De zon laat wat verstek gaan hier maar ja het is droog.

Heb je nog steeds veel planten/orchideeën?
Ik had deze over het hoofd gezien.

Stuk minder dan voorheen. Ik heb met name bij de orchideeën flink uitgedund. Makkelijke soorten gehouden.

Momenteel ook weinig in bloei, is de tijd van het jaar niet. Wel een grote Vanda, 130 cm lang, in bloei met een flinke tros paarse bloemen. Nu de bloemen goed geopend zijn is de grootste bijna 10 cm in doorsnede. Op de foto's zijn nog lang niet alle knoppen open. Handje op de foto erbij om een idee te geven van de omvang van de tros.

Hij kwam heel laat in bloei. De tweede bloemstengel heeft het daardoor niet gered. Ik was al verrast dat deze het zo goed bleef doen, ondanks de donkere dagen. De tros bloemen is 30 cm x 23 cm.

Foto's zijn thumbnails.

Afbeelding van WhatsApp op 2025-10-24 om 16.09.04_31cbbb70.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-10-24 om 16.09.04_6c1e9c5b.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-10-24 om 16.09.04_2e6d58c7.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-10-24 om 16.09.04_ea2ca434.jpg

IMG_8452.jpeg

Mooie bloemen in ieder geval.

Ik had deze over het hoofd gezien.

Stuk minder dan voorheen. Ik heb met name bij de orchideeën flink uitgedund. Makkelijke soorten gehouden.

Momenteel ook weinig in bloei, is de tijd van het jaar niet. Wel een grote Vanda, 130 cm lang, in bloei met een flinke tros paarse bloemen. Nu de bloemen goed geopend zijn is de grootste bijna 10 cm in doorsnede. Op de foto's zijn nog lang niet alle knoppen open. Handje op de foto erbij om een idee te geven van de omvang van de tros.

Hij kwam heel laat in bloei. De tweede bloemstengel heeft het daardoor niet gered. Ik was al verrast dat deze het zo goed bleef doen, ondanks de donkere dagen. De tros bloemen is 30 cm x 23 cm.

Foto's zijn thumbnails.

Bekijk bijlage 392164

Bekijk bijlage 392163

Bekijk bijlage 392162

Bekijk bijlage 392165

Bekijk bijlage 392172
Wow! Prachtig! En in mijn lievelingskleur.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan