Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

😉Ben even in de keuken bezig geweest. Ff klein pannetje soep maken.

Bijlagen

• IMG_2273.jpeg
    IMG_2273.jpeg
    4.8 MB · Weergaven: 18
Nou onze FC was weer drama. Nu lekker met een wijntje luieren thuis en stiekem vast wat winter/kerst deco geshopt online. :Dk

Snert/Erwtensoep gaat hier altijd met de slowcooker. Lekker hele dag aan laten staan.

Ik vraag me af wat jij een grote pan soep noemt dan :DD :DD
Ben gewend dat familieleden een pannetje komen halen, maar nu we in Zuid Limburg wonen is dat een beetje ver natuurlijk. Dan maar in de vriezer. En de buurtjes lusten ook wel wat denk ik. 😀

Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.

Fijne avond en eet smakelijk. Ik zit al aan de erwtensoep

Goedenavond

Te veel werk of namen ze te veel ruimte in?
Ik vond dat ze in de wintermaanden teveel ruimte in nemen. Er zijn er naar een liefhebber in de buurt gegaan. Tegenover hem had ik maar een paar plantjes 😁 . Hij heeft meer dan orchideeën maar ik weet zeker dat de planten daar goed terecht zijn gekomen.

Ik heb hier nog wat staan voor hem. Bloeit nu ook dus het geschikte moment om weg te geven. Het is mijn kleinste orchidee. Bloemetje is kleiner dan een duimnagel.

IMG_6253.jpeg

Snert/Erwtensoep gaat hier altijd met de slowcooker. Lekker hele dag aan laten staan.

Heb ik nog niet geprobeerd, ga ik ook eens doen Albert.
Aanrader hoor de slowcooker, ook voor bv stoofvlees.

Goedenavond

Ik vond dat ze in de wintermaanden teveel ruimte in nemen. Er zijn er naar een liefhebber in de buurt gegaan. Tegenover hem had ik maar een paar plantjes 😁 . Hij heeft meer dan orchideeën maar ik weet zeker dat de planten daar goed terecht zijn gekomen.

Ik heb hier nog wat staan voor hem. Bloeit nu ook dus het geschikte moment om weg te geven. Het is mijn kleinste orchidee. Bloemetje is kleiner dan een duimnagel.

Bekijk bijlage 392211

Aanrader hoor de slowcooker, ook voor bv stoofvlees.
Ja daar heb ik hem al voor gebruikt, maar nog niet voor soep. Heb hem pas.

Avond Albert.

:thumbs: Die was er vast blij mee.

Wat een leuke bloem, ziet er heel knuffelbaar uit:daisy:
Niet te hard mee knuffelen hoor :DD want het is een teer dingetje. Ruikt naar citroen. Zitten nu zo'n 5 bloemstengeltjes op. Zo'n stengeltje produceert steeds weer nieuwe knoppen.

Ik zal eens weer een kop thee maken voor de patiënte, en voor mezelf. en ook voor de zoon uiteraard. Zo gepiept met een Quooker kraan.

En we branden een kaars op Allerzielen vandaag voor de mensen die we missen.. 😢

Zo gepiept met een Quooker kraan.
Als je de kinderbeveiliging snapt:DD Moest uitleg krijgen bij die van schoonouders, werkte weer anders dan de vorige.

Ik zal eens weer een kop thee maken voor de patiënte, en voor mezelf. en ook voor de zoon uiteraard. Zo gepiept met een Quooker kraan.
Beterschap voor K
Als je de kinderbeveiliging snapt:DD Moest uitleg krijgen bij die van schoonouders, werkte weer anders dan de vorige.
Ik ben wel eens naar een winkel teruggegaan omdat ik dat verd*mde batterijvakje niet open kreeg 🤭

Ik ben wel eens naar een winkel teruggegaan omdat ik dat verd*mde batterijvakje niet open kreeg 🤭
Tegenwoordig zitten veel batterijklepjes met een schroefje vast, ook zo irritant. Sommige doppen met kinderbeveiliging krijg ik nauwelijks open🙈

Tegenwoordig zitten veel batterijklepjes met een schroefje vast, ook zo irritant. Sommige doppen met kinderbeveiliging krijg ik nauwelijks open🙈
Het alarm dat mijn moeder droeg was ook zoiets. Amper open te krijgen. Eerst een mini schroefje en daarna tja... toch maar eens voorzichtig een mini schroevendraaiertje ergens tussen gezet. En toen hij eenmaal open was, bleek de printplaat er los in te liggen. De batterij zat op de achterkant van de printplaat vast.

Deze won niet de prijs voor gebruiksvriendelijkheid.

Doppen is ook zoiets inderdaad. En waar ik wel regelmatig ruzie mee heb, zijn moderne stekkerdozen. Stekkerdozen die zo'n kinderbeveiliging hebben. Ik krijg soms de stekkers er niet op een normale manier in.

Tnx. Flinke griep met spierpijn, vermoeidheid, hoesten koorts en enorm veel slapen en zweten
Dat klinkt niet goed! Hopelijk knapt ze snel op.

Dat klinkt niet goed! Hopelijk knapt ze snel op.
Het begon donderdag, de collega’s stuurde haar naar huis om 1800uur. Dus al dik 3 dagen aan de pcm en hoestdrank, Fluimicil.
De energie is ff weg, dus dat duurt nog wel een paar dagen voor ze ‘terug’ is denk ik.

Deze won niet de prijs voor gebruiksvriendelijkheid.
Soms vraag je je af wie deze dingen ontwerpt. Volgens mij proberen ze zelf nooit uit of het functioneerd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan