Precies! Maar ik denk dat het vooral steenkoralen zijn waar hij last van heeft, met leders maak je ook een mooi bakkie.Ach wat mooi. Zo jammer dat je die bak op hebt moeten doeken. Gezondheid gaat voor.
Precies! Maar ik denk dat het vooral steenkoralen zijn waar hij last van heeft, met leders maak je ook een mooi bakkie.Ach wat mooi. Zo jammer dat je die bak op hebt moeten doeken. Gezondheid gaat voor.
Ik heb nooit stilgestaan bij allergie als het om de hobby gaat.Precies! Maar ik denk dat het vooral steenkoralen zijn waar hij last van heeft, met leders maak je ook een mooi bakkie.
Nee dat had ik ook niet, had er nog nooit van gehoord! Maar mijn huisarts vertelde dat het best regelmatig voor komt, vooral bij steenkoralen. Vaak maken mensen dan een kast tot aan het plafond met een pijp naar buiten, maar wij hadden een complete pui van dubbel glas, dus dat ging niet. Van de Lido had hij geen last, maar dat waren voornamelijk leders. In de tweemeter bak kwamen er steeds meer steenkoralen bij en daar kon hij blijkbaar niet tegen.Ik heb nooit stilgestaan bij allergie als het om de hobby gaat.
Graag een foto uiteraard van de nieuwe aanwinst. Succes ermee!!Middag,@ home, Zo het aquarium eens in de schuur deponeren op de werkbank, nou ja.. neerzetten en vullen met water voor de lektest. Liever de schuur nat dan de huiskamer toch?
Morgen allemaal.

Ja dat komt omdat iemand een emailtje stuurde. Weet even niet meer hoe hij heet……..Jij was vast vroeg op Henny![]()
![]()
Ik niet in elk gevalJa dat komt omdat iemand een emailtje stuurde. Weet even niet meer hoe hij heet……..

Hm hmIk niet in elk geval
Moge Corne.
Als ik diep nadenk dan daagt er iets van een pb maar geen mailHm hm

Die komt in de mailbox binnen en dan zegt de telefoon PING!!!Als ik diep nadenk dan daagt er iets van een pb maar geen mail![]()
![]()
![]()

Ja dat kan inderdaad en ik heb de instellingen zo staan dat ik van pb s geen mail krijg en dan heb je ook geen ping. Er zijn gekken die om 4 uur in de nacht een pb sturenDie komt in de mailbox binnen en dan zegt de telefoon PING!!!![]()

Zonet wel nu meer bewolking helaas.Middag buurvrouw. Volgens mij schijnt de zon bij ons om de hoek en dus bij jou.

Het is wat met die auto's. Die van mij gaat morgen wederom naar de garage voor garantie.(koelvloeistof lekkage)Moi, zojuist de auto naar de garage gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Wordt weer een mooie rekening denk ik.
Ik zou eens een e -bike overwegen want het duurt wat langer maar is vaak niks verderHet is wat met die auto's. Die van mij gaat morgen wederom naar de garage voor garantie.(koelvloeistof lekkage)
Afgelopen tijd al een nieuwe waterpomp, problemen met de automaat en problemen met het haldex systeem(4×4).
Al een hele waslijst met 40000km op de teller maar gelukkig telkens garantie en goede service.
Hopelijk kan ik na deze reparatie eindelijk van de auto gaan genieten.

Ik maak 20000km per jaar (prive) dat gaat dan wel heel lang duren 🤣Ik zou eens een e -bike overwegen want het duurt wat langer maar is vaak niks verder![]()
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.