Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ach wat mooi. Zo jammer dat je die bak op hebt moeten doeken. Gezondheid gaat voor.
Precies! Maar ik denk dat het vooral steenkoralen zijn waar hij last van heeft, met leders maak je ook een mooi bakkie.

Precies! Maar ik denk dat het vooral steenkoralen zijn waar hij last van heeft, met leders maak je ook een mooi bakkie.
Ik heb nooit stilgestaan bij allergie als het om de hobby gaat.

Ik heb nooit stilgestaan bij allergie als het om de hobby gaat.
Nee dat had ik ook niet, had er nog nooit van gehoord! Maar mijn huisarts vertelde dat het best regelmatig voor komt, vooral bij steenkoralen. Vaak maken mensen dan een kast tot aan het plafond met een pijp naar buiten, maar wij hadden een complete pui van dubbel glas, dus dat ging niet. Van de Lido had hij geen last, maar dat waren voornamelijk leders. In de tweemeter bak kwamen er steeds meer steenkoralen bij en daar kon hij blijkbaar niet tegen.

Haha, ja jij bent er ook vroeg bij Henny. Ik ga eerst even Hart van Nederland terugkijken.

Middag, :koffie: @ home, Zo het aquarium eens in de schuur deponeren op de werkbank, nou ja.. neerzetten en vullen met water voor de lektest. Liever de schuur nat dan de huiskamer toch?
Graag een foto uiteraard van de nieuwe aanwinst. Succes ermee!!

:petjeaf: Morgen allemaal.

Zo! Alvast even voor de Lido bezig geweest en lateriet, leem en kleicapsules besteld bij aquariumbemesting.nl. Een goed begin is tenslotte het halve werk.😊

Die komt in de mailbox binnen en dan zegt de telefoon PING!!! :DD
Ja dat kan inderdaad en ik heb de instellingen zo staan dat ik van pb s geen mail krijg en dan heb je ook geen ping. Er zijn gekken die om 4 uur in de nacht een pb sturen :DD :DD

Goeiesmiddags! Op weg naar de pedicure, voetjes laten verwennen

Goedemiddag. Dat was de werkdag weer voor me. Vanmiddag mar weer druk zijn met heel weinig.

Middag buurvrouw. Volgens mij schijnt de zon bij ons om de hoek en dus bij jou.

Ja dat zal wel want dat zagen we hier een half uur geleden :DD :DD

Goedenavond,
Vanavond weer psv hopelijk doen ze het net zo goed als de vorige champignons league wedstrijd

Moi, zojuist de auto naar de garage gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Wordt weer een mooie rekening denk ik.

Avond Albert en ja garages weten ook wel van prijzen.

Moi, zojuist de auto naar de garage gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Wordt weer een mooie rekening denk ik.
Het is wat met die auto's. Die van mij gaat morgen wederom naar de garage voor garantie.(koelvloeistof lekkage)
Afgelopen tijd al een nieuwe waterpomp, problemen met de automaat en problemen met het haldex systeem(4×4).
Al een hele waslijst met 40000km op de teller maar gelukkig telkens garantie en goede service.
Hopelijk kan ik na deze reparatie eindelijk van de auto gaan genieten.

Het is wat met die auto's. Die van mij gaat morgen wederom naar de garage voor garantie.(koelvloeistof lekkage)
Afgelopen tijd al een nieuwe waterpomp, problemen met de automaat en problemen met het haldex systeem(4×4).
Al een hele waslijst met 40000km op de teller maar gelukkig telkens garantie en goede service.
Hopelijk kan ik na deze reparatie eindelijk van de auto gaan genieten.
Ik zou eens een e -bike overwegen want het duurt wat langer maar is vaak niks verder :DD ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan